Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 (endret) Høres ut som du faktisk er mindre umoden enn folk flest i den alderen. Hehe, takk, betyr mye at du syns det Nå håper jeg at jeg har gjort et bedre inntrykk her. Selv om jeg noen ganger bruker fjortis tegn eller banner, så er jeg ikke såå umoden (Håper jeg da) Endret 4. august 2013 av Caylee 0 Siter
Gjest Skrevet 4. august 2013 Skrevet 4. august 2013 Takk Jeg vil gjerne få orden på livet mitt igjen! Jeg er mer moden enn folk på nettet tror. Skal prøve, hehe. .... og så virker det som du er ei go'jente jeg er sikker på at det er mulig for deg å bli kvitt den umodne siden hvis du tar i mot hjelpen og samarbeider med de som prøver å hjelpe deg. Jeg får inntrykk av at du er på rett vei Klem 0 Siter
Caylee Skrevet 4. august 2013 Forfatter Skrevet 4. august 2013 .... og så virker det som du er ei go'jente jeg er sikker på at det er mulig for deg å bli kvitt den umodne siden hvis du tar i mot hjelpen og samarbeider med de som prøver å hjelpe deg. Jeg får inntrykk av at du er på rett vei Klem Tusen takk <3 Det skal jeg. Jeg skal ikke gjøre dumme ting lenger. Håper du har rett. Klem tilbake gode deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.