TulleKoppen Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Som du ser, avhenger diagnosen ganske mye av hvordan man forholder seg til tankene.. Så rart. Dette er kanskje ikke noe alle behandlere skjønner, grunnet kompetansesvikt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Jeg regner med å være fortsatt uviss ang om jeg har schizofreni eller ocd, det som er vanskelig å huske er om jeg hadde tvil. Jeg husker i alle fall att jeg trodde Satan implanterte tanker i hodet mitt, og att gud overvåket tankene mine slik att jeg ville ødelegge folk, og bringe de fæl sykdom o.l. I tillegg så fryktet jeg att folk kastet forbannelser på meg. Og masse annet. Det som jeg soleklart ser kan være psykotisk er att jeg hadde veldig livlige og ekle tanker om att det kom hiv-smitte gjennom TV samt att jeg fikk grove tvangstanker/hallusinasjoner om att det ble stukket gafler ned i halsen min, før jeg skulle sove. I tillegg så var jeg svært ustelt og helt uten sosial kontakt. Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 1e072...6cf 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Jeg regner med å være fortsatt uviss ang om jeg har schizofreni eller ocd, det som er vanskelig å huske er om jeg hadde tvil. Anonymous poster hash: 1e072...6cf Dilemma det der, det er jo slettes ikke nødvendig for schizofrene å være psykotiske til enhver tid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. april Skrevet 27. april Jeg løfter denne tråden frem slik at jeg kan lese den, heller enn å starte ny tråd. TS Anonymkode: 7ceac...6ca 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.