Gå til innhold

Fler som har det sånn? Bilder/videoer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser på tv/videoer/bilder så ser jeg på øynene at de vil jeg skal dø. Er det fler som har det sånn?

Skrevet

Det er vrangforestillinger...

sur kjerring
Skrevet

Når jeg ser på tv/videoer/bilder så ser jeg på øynene at de vil jeg skal dø. Er det fler som har det sånn?

Nei, dette er sykdom.

Skrevet

Det kan nok hende det er flere som har det sånn, men at noen her inne skulle ha akkurat den samme tanken, i tillegg til at det er en syk tanke (som dermed gjør den mer sjelden), er mindre sannsynlig.

Skrevet

Nei, dette er sykdom.

Så hvis det er sykdom hvorfor hjelper da ikke medsiner?

Skrevet

Det kan nok hende det er flere som har det sånn, men at noen her inne skulle ha akkurat den samme tanken, i tillegg til at det er en syk tanke (som dermed gjør den mer sjelden), er mindre sannsynlig.

syk tanke? Hva mener du gjør at den tanken er syk?

Skrevet

syk tanke? Hva mener du gjør at den tanken er syk?

Den er syk fordi den opplagt skurrer med hvordan virkeligheten fungerer.

Skrevet

Den er syk fordi den opplagt skurrer med hvordan virkeligheten fungerer.

Hvordan kan du vite hvordan virkeligheten er? Tenk om virkeligheten ikke er slik folk tror

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du vite hvordan virkeligheten er? Tenk om virkeligheten ikke er slik folk tror

Er det sannsynlig at alle du ser på tv/videoer/bilder ønsker deg død? Selvfølgelig ikke. Altså er det psykt.

Anonymous poster hash: 0c474...5b1

Skrevet

Jeg kan selvsagt ikke _vite_ noe som helst, bortsett fra at 1+1=2. Virkeligheten er definitivt anderledes enn hva folk tror den er, men ikke på dette området.

Skrevet

Vel.. da vet ikke du hva jeg gjorde i mitt parellele liv.

Du har rett i dette med parallelle liv, sannsynligvis eksisterer dette. Dette sier jeg fordi det er i tråd med moderne fysikk.

Men at dette parallelle livet har noen innvirkning på ditt, eller at det i det hele tatt går an å vite noe som helst om det, det er science fiction.

Skrevet

Nei. Det betyr bare at alle hater meg. Alle vil jeg skal dø.

Hvordan kan de vite hvem du er, og hvorvidt du ser på? Hva slags grunnlag har "alle" for å hate deg?

Dette er ikke noe annet enn vrangforestillinger.

Men hvorfor spørre her gang etter gang når du har kvalifiserte behandlere som kjenner deg tilgjengelig?

Skrevet

Jeg tror ikke det har noe for seg å gå inn i debatt ang. vrangforestillinger.

Skrevet

Hvordan kan de vite hvem du er, og hvorvidt du ser på? Hva slags grunnlag har "alle" for å hate deg?

Dette er ikke noe annet enn vrangforestillinger.

Men hvorfor spørre her gang etter gang når du har kvalifiserte behandlere som kjenner deg tilgjengelig?

Neivel, tro hva du vil. Fordi behandlerene mine sykliggjør ting.

AnonymBruker
Skrevet

Har dere problemer i livene deres? Vel det er min feil. Så bare hat meg.

Nå syntes jeg du skal logge av.

Skrevet

Nå syntes jeg du skal logge av.

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi det du holder på med nå er veldig destruktivt

Skrevet

Fordi det du holder på med nå er veldig destruktivt

Ok.. skal ta meg en pause..

Skrevet

Mener du at du tror jeg vil gjøre en dårlig jobb? Jeg er en snill person.

I den situasjonen du er i akkurat nå, så vil du nok ikke klare en slik jobb på en optimal måte. Tenkt deg om, du får ikke lov til å gå ut uten følge... Det betyr ikke at du ikke er en snill person, men akkurat nå er du syk. Når du får denne sykdommen under kontroll, vil du helt sikkert kunne gjøre en god jobb innen et omsorgsyrke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...