TulleKoppen Skrevet 5. august 2013 Skrevet 5. august 2013 Det er meningsløst for meg å lese og skrive her. Det er som en avhengighet. Jeg får ingenting ut av det. Ingenting. Like meningsløse er alle de andre forumene jeg er med på. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder dette. Jeg har ikke selvdisiplin nok til å la være. Se! Nå har dagen gått. Og hva har jeg gjort? Jeg har skrevet anonyme innlegg som sannsynligvis for andre er mer til plage enn en gode. Snart må jeg ta "sovemedisinen" min, og så legger jeg meg 2-3 timer senere, og etter 1 time i sengen med plagsom grubling så sovner jeg. Så våkner jeg opp igjen, spent på DOL-svarene. Så fortsetter loopen. Nei, nå får det være nok. Jeg kan gjøre noe med dette, om jeg vil. Jeg kan gjøre mer ut av livet mitt enn å sløse det vekk på tull, om jeg vil. Hvis jeg skriver flere innlegg blir det bare når jeg har noe jeg faktisk lurer på, en teoretisk problemstilling jeg ønsker hjelp med, altså. Hersens ferie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.