Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 (endret) Og gutter snakker om meg og fniser. Jeg kan nemlig høre de prate. Jeg er 27 og tenker at de guttene er bare 14 eller noe sånt, men jeg er redd for at de skl sjekke meg opp eller syns jeg er tynn og sexy, selvom jeg er lubben.og når jeg er på stranda i bikini gjemmer jeg kroppen min fordi jeg er redd for at gutter med halvlangt hår skl studere kroppen min. De pleier ofte å se på meg. Og når jeg er på fotballtrening er det en gutt der med halvlangt hår, og om han står nerme sån at han er borti meg, kiler det i kroppen og jeg blir nesten lam av flauhet over min egen kropp, for jeg tror jeg er tynn men så er jeg lubben. Endret 6. august 2013 av Blomsterfluen 0 Siter
tjohei1 Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Og gutter snakker om meg og fniser. Jeg kan nemlig høre de prate. Jeg er 27 og tenker at de guttene er bare 14 eller noe sånt, men jeg er redd for at de skl sjekke meg opp eller syns jeg er tynn og sexy, selvom jeg er lubben.og når jeg er på stranda i bikini gjemmer jeg kroppen min fordi jeg er redd for at gutter med halvlangt hår skl studere kroppen min. De pleier ofte å se på meg. Og når jeg er på fotballtrening er det en gutt der med halvlangt hår, og om han står nerme sån at han er borti meg, kiler det i kroppen og jeg blir nesten lam av flauhet over min egen kropp, for jeg tror jeg er tynn men så er jeg lubben. Hvorfor er det så viktig å være tynn? Hva er galt med å være lubben? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Skrevet 6. august 2013 Hvorfor er det så viktig å være tynn? Hva er galt med å være lubben? For da kan guttene se hvor sexy jeg blir når jeg blir tynn. Lubben er fint det også, men jeg vil bare forandre meg slik at gutten på fotballtreningen legger merke til at jeg er blitt tynn. Men da må jeg gå ned 15 kilo til. Det er ikke noe galt i å være lubben. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Skrevet 6. august 2013 Når jeg går i butikken, så sitter det ofte gutter fra ungdomsskulen med halvlangt hår og fniser og snakker om meg føler jeg. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 For da kan guttene se hvor sexy jeg blir når jeg blir tynn. Lubben er fint det også, men jeg vil bare forandre meg slik at gutten på fotballtreningen legger merke til at jeg er blitt tynn. Men da må jeg gå ned 15 kilo til. Det er ikke noe galt i å være lubben. Er du slave av hva guttene måtte synes om deg? 0 Siter
tjohei1 Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Når jeg går i butikken, så sitter det ofte gutter fra ungdomsskulen med halvlangt hår og fniser og snakker om meg føler jeg. Hvorfor bry seg om fjortisgutter når man er 27 år? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Skrevet 6. august 2013 Er du slave av hva guttene måtte synes om deg? På en måte. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Skrevet 6. august 2013 Hvorfor bry seg om fjortisgutter når man er 27 år? Det er ikke det at jeg bryr meg om å være kjæreste med dem, men jeg er redd de syns jeg ser dum ut eller noe sånt, siden de flirer hver gang jeg kommer og de stirrer og snakker om meg føler jeg. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 (endret) Det er ikke det at jeg bryr meg om å være kjæreste med dem, men jeg er redd de syns jeg ser dum ut eller noe sånt, siden de flirer hver gang jeg kommer og de stirrer og snakker om meg føler jeg. En smule paranoid? Får du hjelp? Endret 6. august 2013 av tjohei1 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Hvorfor er gutter med halvlangt hår det verste? Dette høres litt merkelig ut i mine ører, spesielt for noen på 27 år... 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Skrevet 6. august 2013 Hvorfor er gutter med halvlangt hår det verste? Dette høres litt merkelig ut i mine ører, spesielt for noen på 27 år... For de har Frodo-hår. Og Frodo hår for meg symboliserer slank kropp og feber og rask pust. 0 Siter
Bookworm Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Ah - innlegget er skrevet i psykiatriforumet ja... da skjønner jeg, og lister meg stille ut av diskusjonen... 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Skrevet 6. august 2013 Tårnene i to tårn plakaten, de spissene der symboliserer pulsslag som man kan se på halsen til folk. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. august 2013 Forfatter Skrevet 6. august 2013 Ginormica fra monsters vs aliens symboliserer noe jeg ikke tør fortelle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.