Gå til innhold

Hvorfor tror jeg gutter ser på meg?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)

Og gutter snakker om meg og fniser. Jeg kan nemlig høre de prate. Jeg er 27 og tenker at de guttene er bare 14 eller noe sånt, men jeg er redd for at de skl sjekke meg opp eller syns jeg er tynn og sexy, selvom jeg er lubben.og når jeg er på stranda i bikini gjemmer jeg kroppen min fordi jeg er redd for at gutter med halvlangt hår skl studere kroppen min. De pleier ofte å se på meg. Og når jeg er på fotballtrening er det en gutt der med halvlangt hår, og om han står nerme sån at han er borti meg, kiler det i kroppen og jeg blir nesten lam av flauhet over min egen kropp, for jeg tror jeg er tynn men så er jeg lubben.

Endret av Blomsterfluen
Skrevet

Og gutter snakker om meg og fniser. Jeg kan nemlig høre de prate. Jeg er 27 og tenker at de guttene er bare 14 eller noe sånt, men jeg er redd for at de skl sjekke meg opp eller syns jeg er tynn og sexy, selvom jeg er lubben.og når jeg er på stranda i bikini gjemmer jeg kroppen min fordi jeg er redd for at gutter med halvlangt hår skl studere kroppen min. De pleier ofte å se på meg. Og når jeg er på fotballtrening er det en gutt der med halvlangt hår, og om han står nerme sån at han er borti meg, kiler det i kroppen og jeg blir nesten lam av flauhet over min egen kropp, for jeg tror jeg er tynn men så er jeg lubben.

Hvorfor er det så viktig å være tynn? Hva er galt med å være lubben?

Blomsterfluen
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å være tynn? Hva er galt med å være lubben?

For da kan guttene se hvor sexy jeg blir når jeg blir tynn. Lubben er fint det også, men jeg vil bare forandre meg slik at gutten på fotballtreningen legger merke til at jeg er blitt tynn. Men da må jeg gå ned 15 kilo til. Det er ikke noe galt i å være lubben.

Blomsterfluen
Skrevet

Når jeg går i butikken, så sitter det ofte gutter fra ungdomsskulen med halvlangt hår og fniser og snakker om meg føler jeg.

Skrevet

For da kan guttene se hvor sexy jeg blir når jeg blir tynn. Lubben er fint det også, men jeg vil bare forandre meg slik at gutten på fotballtreningen legger merke til at jeg er blitt tynn. Men da må jeg gå ned 15 kilo til. Det er ikke noe galt i å være lubben.

Er du slave av hva guttene måtte synes om deg?

Skrevet

Når jeg går i butikken, så sitter det ofte gutter fra ungdomsskulen med halvlangt hår og fniser og snakker om meg føler jeg.

Hvorfor bry seg om fjortisgutter når man er 27 år?

Blomsterfluen
Skrevet

Er du slave av hva guttene måtte synes om deg?

På en måte.

Blomsterfluen
Skrevet

Hvorfor bry seg om fjortisgutter når man er 27 år?

Det er ikke det at jeg bryr meg om å være kjæreste med dem, men jeg er redd de syns jeg ser dum ut eller noe sånt, siden de flirer hver gang jeg kommer og de stirrer og snakker om meg føler jeg.

Skrevet (endret)

Det er ikke det at jeg bryr meg om å være kjæreste med dem, men jeg er redd de syns jeg ser dum ut eller noe sånt, siden de flirer hver gang jeg kommer og de stirrer og snakker om meg føler jeg.

En smule paranoid? Får du hjelp?

Endret av tjohei1
Skrevet

Hvorfor er gutter med halvlangt hår det verste? Dette høres litt merkelig ut i mine ører, spesielt for noen på 27 år... 

Blomsterfluen
Skrevet

Hvorfor er gutter med halvlangt hår det verste? Dette høres litt merkelig ut i mine ører, spesielt for noen på 27 år...

For de har Frodo-hår. Og Frodo hår for meg symboliserer slank kropp og feber og rask pust.

Skrevet

Ah - innlegget er skrevet i psykiatriforumet ja... da skjønner jeg, og lister meg stille ut av diskusjonen...

Blomsterfluen
Skrevet

Tårnene i to tårn plakaten, de spissene der symboliserer pulsslag som man kan se på halsen til folk.

Blomsterfluen
Skrevet

Ginormica fra monsters vs aliens symboliserer noe jeg ikke tør fortelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...