ISW Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 Hei, Jeg har som tidligere nevnt gjort et forsøk med Buspiron for å ta brodden litt av bekymringene mine. Er på 4.dagen med 3 x 5 mg pr dag. Men jeg opplever følgende: 1. Urolig mage. Spraylakkerer toalettet 3 ganger om dagen uten å føle meg noe syk. Bare veldig mye løs mage. 2. Ekle drømmer. Har heldigvis vært velsignet for å ikke drømme om de idiotiske tankene som plager meg på dagtid, men nå har jeg ofte ubehagelige drømmer hvor problemtankene dukker opp. 3. En økning i angst-tankene, men det er på retur nå. 4. Føler at humøret mitt er veldig flatt. Er verken glad eller trist. Er dette ting som vil gå over etterhvert? Og når kan jeg forvente at effekten for fullt "kicker inn"? 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 6. august 2013 Skrevet 6. august 2013 1. og 2. har jeg også opplevd, men kun urolig mage første dagen. Flatt humør er det vanskelig å si om jeg opplever, for det pleier jeg å ha ellers også. Jeg gir meg med Buspiron nå etter 10 dager. Den har i løpet av de siste dagene begynt å tulle med tårevæsken min og forverret mitt allerede eksisterende problem med tørre øyne. Det er så problematisk at jeg ikke har noe valg, selv med innsatte tårepunktsplugger og Restasis for økning av tåreproduksjon. Etter hva jeg har forstått tidligere er ikke bivirkninger som "munntørrhet" og den slags noe som går over, så da får dette bare være for min del. Jeg har lest litt her og der, og tipper alle fire bivirkningene dine er av den typen som forsvinner. Burde gå 1-2 uker før det er borte :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.