Gå til innhold

Selvmedisinering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå tok jeg en ekstra pille. Syns ikke det er noe konstruktivt å sitte og "gruble" over hvor mye man misliker enkelte personer. Kjenner jeg hisser meg veldig opp, og jeg føler en slags "rus" når jeg føler jeg har rett og "deppa" når jeg føler jeg ikke har rett. Dette er noe jeg holder på med for meg selv, alene i min leilighet.

Jeg vet ikke om pillen hjelper, men jeg forsøker (igjen), jeg.

Er også skeptisk til slike medisiner, det kan fort bli for mye. Men jeg vet ikke hva som er fornuftig... skal ta det opp med behandler IRL etter ferien.

Føler at det sklir veldig ut for tiden... derfor jeg øker dosen. Det er snakk om antipsykotika.

Er det fornuftig? Har sikkert spurt tidligere.

Skrevet

Nå tok jeg en ekstra pille. Syns ikke det er noe konstruktivt å sitte og "gruble" over hvor mye man misliker enkelte personer. Kjenner jeg hisser meg veldig opp, og jeg føler en slags "rus" når jeg føler jeg har rett og "deppa" når jeg føler jeg ikke har rett. Dette er noe jeg holder på med for meg selv, alene i min leilighet.

Jeg vet ikke om pillen hjelper, men jeg forsøker (igjen), jeg.

Er også skeptisk til slike medisiner, det kan fort bli for mye. Men jeg vet ikke hva som er fornuftig... skal ta det opp med behandler IRL etter ferien.

Føler at det sklir veldig ut for tiden... derfor jeg øker dosen. Det er snakk om antipsykotika.

Er det fornuftig? Har sikkert spurt tidligere.

Jeg tror det vil være bedre for deg å ikke skrive fullt så mye her inne som du gjør akkurat nå.

Gå deg en tur i stedet!

Skrevet

Ja, det hjelper nok. Ja, jeg logger av, i alle fall.

Spist er spist. Det var jo bare én pille, det gjør jo ingen skade. Men da øker jeg ikke, da.

stjernestøv
Skrevet

Ja, det hjelper nok. Ja, jeg logger av, i alle fall.

Spist er spist. Det var jo bare én pille, det gjør jo ingen skade. Men da øker jeg ikke, da.

Tror ikke det skader å ta en ekstra pille, og kanskje det hjelper til og med :)

Skrevet

Tror ikke det skader å ta en ekstra pille, og kanskje det hjelper til og med :)

Jeg ble så slått ut at jeg måtte legge meg. Da kunne jeg jo ikke skrive her. Så sånn sett hjalp det jo...

Nei, det der gidder jeg ikke mer. Får heller prøve å tenke mer på hva jeg har godt av. Og ikke.

stjernestøv
Skrevet

Jeg ble så slått ut at jeg måtte legge meg. Da kunne jeg jo ikke skrive her. Så sånn sett hjalp det jo...

Nei, det der gidder jeg ikke mer. Får heller prøve å tenke mer på hva jeg har godt av. Og ikke.

Ja, du får gjøre det du føler er rett :)

Skrevet

Å ta en pille ekstra er ikke lurt uten å snakke med legen! Om du vanligvist bruker en høy dose kan det jo med enkelte medisiner være farlig! Du bør i det minste lese på felleskatalogen og FORSTÅ det med dosering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...