TulleKoppen Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Nå tok jeg en ekstra pille. Syns ikke det er noe konstruktivt å sitte og "gruble" over hvor mye man misliker enkelte personer. Kjenner jeg hisser meg veldig opp, og jeg føler en slags "rus" når jeg føler jeg har rett og "deppa" når jeg føler jeg ikke har rett. Dette er noe jeg holder på med for meg selv, alene i min leilighet. Jeg vet ikke om pillen hjelper, men jeg forsøker (igjen), jeg. Er også skeptisk til slike medisiner, det kan fort bli for mye. Men jeg vet ikke hva som er fornuftig... skal ta det opp med behandler IRL etter ferien. Føler at det sklir veldig ut for tiden... derfor jeg øker dosen. Det er snakk om antipsykotika. Er det fornuftig? Har sikkert spurt tidligere. 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Nå tok jeg en ekstra pille. Syns ikke det er noe konstruktivt å sitte og "gruble" over hvor mye man misliker enkelte personer. Kjenner jeg hisser meg veldig opp, og jeg føler en slags "rus" når jeg føler jeg har rett og "deppa" når jeg føler jeg ikke har rett. Dette er noe jeg holder på med for meg selv, alene i min leilighet. Jeg vet ikke om pillen hjelper, men jeg forsøker (igjen), jeg. Er også skeptisk til slike medisiner, det kan fort bli for mye. Men jeg vet ikke hva som er fornuftig... skal ta det opp med behandler IRL etter ferien. Føler at det sklir veldig ut for tiden... derfor jeg øker dosen. Det er snakk om antipsykotika. Er det fornuftig? Har sikkert spurt tidligere. Jeg tror det vil være bedre for deg å ikke skrive fullt så mye her inne som du gjør akkurat nå. Gå deg en tur i stedet! 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Ja, det hjelper nok. Ja, jeg logger av, i alle fall. Spist er spist. Det var jo bare én pille, det gjør jo ingen skade. Men da øker jeg ikke, da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Ja, det hjelper nok. Ja, jeg logger av, i alle fall. Spist er spist. Det var jo bare én pille, det gjør jo ingen skade. Men da øker jeg ikke, da. Tror ikke det skader å ta en ekstra pille, og kanskje det hjelper til og med 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Tror ikke det skader å ta en ekstra pille, og kanskje det hjelper til og med Jeg ble så slått ut at jeg måtte legge meg. Da kunne jeg jo ikke skrive her. Så sånn sett hjalp det jo... Nei, det der gidder jeg ikke mer. Får heller prøve å tenke mer på hva jeg har godt av. Og ikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Jeg ble så slått ut at jeg måtte legge meg. Da kunne jeg jo ikke skrive her. Så sånn sett hjalp det jo... Nei, det der gidder jeg ikke mer. Får heller prøve å tenke mer på hva jeg har godt av. Og ikke. Ja, du får gjøre det du føler er rett 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Mengde nettbruk kan nok helt sikkert virke inn på behovet for medisinering: http://www.webpsykologen.no/artikler/internettforbannelsen/ Anonymous poster hash: f1fac...d01 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Mengde nettbruk kan nok helt sikkert virke inn på behovet for medisinering: http://www.webpsykologen.no/artikler/internettforbannelsen/ Anonymous poster hash: f1fac...d01 Det kan det nok ja. Leste artikkelen, spennende tema. 0 Siter
Zyprexus Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Å ta en pille ekstra er ikke lurt uten å snakke med legen! Om du vanligvist bruker en høy dose kan det jo med enkelte medisiner være farlig! Du bør i det minste lese på felleskatalogen og FORSTÅ det med dosering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.