stjernestøv Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Gir alle AP forstoppelse? Virker jo sånn, men håper det er zeldoxen for den skal jeg trappe ned nå, føler det ødelegger mye for meg å ha do dager. Virker som jeg blir immun mot dulcolax og, lactulose hjelper ikke. Når jeg ikke tar AP går jeg på do hver dag, dette plager meg veldig. Det går utover psyken og tror jeg, blir litt deppa og familien synes det er rart jeg må ha do dager. Gir cisordinol og forstoppelse? Hva med seroquel? Nei, håper det er zeldoxen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Jeg har aldri fått forstoppelse av AP. Heldig du da, jeg sliter virkelig med det og vet ikke mine arme råd. Har mest lyst å slutte helt med det 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Har du snakket med fastlegen din om dette? På enkelte sykehus jobber det sykepleiere som har spesialisert seg på hva som er de beste løsningene for forstoppelse. Hvis du ikke har fått veiledning av en fagperson, så synes jeg du skal be om det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Har du snakket med fastlegen din om dette? På enkelte sykehus jobber det sykepleiere som har spesialisert seg på hva som er de beste løsningene for forstoppelse. Hvis du ikke har fått veiledning av en fagperson, så synes jeg du skal be om det. Legen sa det var en bivirkning av AP, og sa "Det virker for noe, men så får man bivirkninger". Så ikke mye hjelp å få der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde ikke forstoppelse på seroquel, men opplever dette nå på zyprexa. Er aktiv, spiser mye fiber og får i meg mye væske hver dag. Har tydd til pursenid noen ganger og merker jo da at det ligger mye hard avføring nederst i tarmen. Har også prøvd lactulose, men dette hjelper heller ikke noe særlig. Skal det fortsette slik så må jeg bytte til annen ap, men den fungerer så bra på meg så vil helst slippe det.Anonymous poster hash: fb3ff...5ad 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Jeg hadde ikke forstoppelse på seroquel, men opplever dette nå på zyprexa. Er aktiv, spiser mye fiber og får i meg mye væske hver dag. Har tydd til pursenid noen ganger og merker jo da at det ligger mye hard avføring nederst i tarmen. Har også prøvd lactulose, men dette hjelper heller ikke noe særlig. Skal det fortsette slik så må jeg bytte til annen ap, men den fungerer så bra på meg så vil helst slippe det.Anonymous poster hash: fb3ff...5ad Kjedelig når det fungerer bra men er så sære bivirkninger på det, jeg hadde heller ikke forstoppelse når jeg tok bare seroquel. Det er kjedelig med do dager Det er sånt de har på eldrehjem det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.