Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først gikk jeg ned 10 kilo, så 5 kilo på en uke, og nå 4 til på en uke. Hun ansatte så det til og med selv. Hun hadde skrevet det ned på en lapp og ga den til meg. Alikevel så reagerer hun ikke? Ok, jeg er normalvektig men uansett..

De er vel bare super glade for at jeg går ned så fort. For det eneste de er opptatt av en utseende.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nå synes jeg du skal begrense antallet nye innlegg.

Skrevet

Nå synes jeg du skal begrense antallet nye innlegg.

Du svarte ikke på innlegget mitt. Og ok, jeg skal ikke skrive flere innlegg

Skrevet

Først gikk jeg ned 10 kilo, så 5 kilo på en uke, og nå 4 til på en uke. Hun ansatte så det til og med selv. Hun hadde skrevet det ned på en lapp og ga den til meg. Alikevel så reagerer hun ikke? Ok, jeg er normalvektig men uansett..

De er vel bare super glade for at jeg går ned så fort. For det eneste de er opptatt av en utseende.

De forsøker å unngå å gi oppmerksomhet til enda flere symptomer og potensielle kampområder. Du etterspør jo større frihet og hevder du har kapasitet for mer selvstendighet. Det kan du vise gjennom å unnlate å utvikle flere symptomer i retningt av sf.

Skrevet

De forsøker å unngå å gi oppmerksomhet til enda flere symptomer og potensielle kampområder. Du etterspør jo større frihet og hevder du har kapasitet for mer selvstendighet. Det kan du vise gjennom å unnlate å utvikle flere symptomer i retningt av sf.

Ja.. de tenker vel jeg er tykk uansett så ikke vits bry seg. Og jeg er tykk også derfor må jeg ned mye til. Greit gfor meg om de ikke bryr seg. en positiv ting med det er at da blir jeg fortere tynn :)

Skrevet

Dette er skrytetråd. Unnskyld, skulle ikke laget den. Bare slett den moderator.

Skrevet

Bare mine "two cents" her:

Ikke at jeg skal styre hva du vil skrive om, men følgende temaer begynner å bli litt gamle nå (altså, trådene dine blir gjentakelser og gjentakelser):

- Du hater psykiatrien og/eller at psykiatrien driver overgrep

- Diverse realitetstesting av tanker (er det sånn?)

- Diverse "second opinions" på ting dine behandlere sier og gjør.

Når det er sagt, så er du jo veldig hjelpsom på andre tråder :) men "practice what you preach" blir nok et stikkord (også for meg selv..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...