stjernestøv Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Kan man få angst om dagen hvis man tar vival om kvelden? Føler meg nå sliten igjen og har litt angst for ting, masse småting. Er det fordi jeg ikke tar vival om dagen? Altså gir vival angst? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Kan man få angst om dagen hvis man tar vival om kvelden? Føler meg nå sliten igjen og har litt angst for ting, masse småting. Er det fordi jeg ikke tar vival om dagen? Altså gir vival angst? Nei, men du kan få abstinenssymptomer. Anonymous poster hash: b7dab...2d2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Nei, men du kan få abstinenssymptomer. Anonymous poster hash: b7dab...2d2 Kanskje det jeg har 0 Siter
Beverly123 Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Jeg får paradoksale bivirkninger av Vival. Bare prøvd det noen få ganger, men får sterk angst, svimmelhet. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Trokke man får noe bedre liv med å fast bruke valium/sobril. Det hjelper vel i starten, men så ender man opp med et større problem enn man i utgangspunktet hadde. Det er sikkert et flott medikament for hjelp til å gjennomføre spesielle ting. Har prøvd sobril selv. På meg så minner effekten på den av alkohol... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2013 Forfatter Skrevet 10. august 2013 Jeg får paradoksale bivirkninger av Vival. Bare prøvd det noen få ganger, men får sterk angst, svimmelhet. Tror det var tilfeldig for min del, vival fenger hos meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2013 Forfatter Skrevet 10. august 2013 Trokke man får noe bedre liv med å fast bruke valium/sobril. Det hjelper vel i starten, men så ender man opp med et større problem enn man i utgangspunktet hadde. Det er sikkert et flott medikament for hjelp til å gjennomføre spesielle ting. Har prøvd sobril selv. På meg så minner effekten på den av alkohol... Jeg bruker det ikke fast heller, da blir man avhengig. Jeg bruker dem med vett, det er noe jeg har i behold skjønner du. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Jeg bruker det ikke fast heller, da blir man avhengig. Jeg bruker dem med vett, det er noe jeg har i behold skjønner du. Åja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Jeg bruker det ikke fast heller, da blir man avhengig. Jeg bruker dem med vett, det er noe jeg har i behold skjønner du. Håper det fortsetter sånn da. Anonymous poster hash: 1321a...b16 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. august 2013 Forfatter Skrevet 10. august 2013 Håper det fortsetter sånn da.Anonymous poster hash: 1321a...b16 Gjør nok det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Gjør nok det Jeg har ikke tro på at å bruke benzo i lengen er noe særlig bra. Det er lett å bli avhengig selv om en ikke tror det selv. Anonymous poster hash: 1321a...b16 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august 2013 Forfatter Skrevet 11. august 2013 Jeg har ikke tro på at å bruke benzo i lengen er noe særlig bra. Det er lett å bli avhengig selv om en ikke tror det selv.Anonymous poster hash: 1321a...b16 Jeg har full kontroll og det er ikke tull en gang 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2013 Skrevet 11. august 2013 I slike tilfeller vil et forsøk gi akkurat deg det beste svaret. Prøv uten Vival og se om angsten blir mindre neste dag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. august 2013 Forfatter Skrevet 11. august 2013 I slike tilfeller vil et forsøk gi akkurat deg det beste svaret. Prøv uten Vival og se om angsten blir mindre neste dag. Har prøvd uten og angsten ble mindre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.