Gå til innhold

Får man angst av vival?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Kan man få angst om dagen hvis man tar vival om kvelden?

Føler meg nå sliten igjen og har litt angst for ting, masse småting. Er det fordi jeg ikke tar vival om dagen? Altså gir vival angst?

AnonymBruker
Skrevet

Kan man få angst om dagen hvis man tar vival om kvelden?

Føler meg nå sliten igjen og har litt angst for ting, masse småting. Er det fordi jeg ikke tar vival om dagen? Altså gir vival angst?

Nei, men du kan få abstinenssymptomer.

Anonymous poster hash: b7dab...2d2

stjernestøv
Skrevet

Nei, men du kan få abstinenssymptomer.

Anonymous poster hash: b7dab...2d2

Kanskje det jeg har :huh:

Skrevet

Jeg får paradoksale bivirkninger av Vival. Bare prøvd det noen få ganger, men får sterk angst, svimmelhet.

Skrevet

Trokke man får noe bedre liv med å fast bruke valium/sobril. Det hjelper vel i starten, men så ender man opp med et større problem enn man i utgangspunktet hadde.

Det er sikkert et flott medikament for hjelp til å gjennomføre spesielle ting.

Har prøvd sobril selv. På meg så minner effekten på den av alkohol...

Skrevet

Jeg får paradoksale bivirkninger av Vival. Bare prøvd det noen få ganger, men får sterk angst, svimmelhet.

Tror det var tilfeldig for min del, vival fenger hos meg.

Skrevet

Trokke man får noe bedre liv med å fast bruke valium/sobril. Det hjelper vel i starten, men så ender man opp med et større problem enn man i utgangspunktet hadde.

Det er sikkert et flott medikament for hjelp til å gjennomføre spesielle ting.

Har prøvd sobril selv. På meg så minner effekten på den av alkohol...

Jeg bruker det ikke fast heller, da blir man avhengig. Jeg bruker dem med vett, det er noe jeg har i behold skjønner du.

Skrevet

Jeg bruker det ikke fast heller, da blir man avhengig. Jeg bruker dem med vett, det er noe jeg har i behold skjønner du.

Åja.

Skrevet

Håper det fortsetter sånn da.

Anonymous poster hash: 1321a...b16

Skrevet

Håper det fortsetter sånn da.

Gjør nok det :)

Skrevet

Gjør nok det :)

Jeg har ikke tro på at å bruke benzo i lengen er noe særlig bra. Det er lett å bli avhengig selv om en ikke tror det selv.

Skrevet

Jeg har ikke tro på at å bruke benzo i lengen er noe særlig bra. Det er lett å bli avhengig selv om en ikke tror det selv.

Jeg har full kontroll og det er ikke tull en gang :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

I slike tilfeller vil et forsøk gi akkurat deg det beste svaret.

Prøv uten Vival og se om angsten blir mindre neste dag.

Skrevet

I slike tilfeller vil et forsøk gi akkurat deg det beste svaret.

Prøv uten Vival og se om angsten blir mindre neste dag.

Har prøvd uten og angsten ble mindre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...