Caylee Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Er det normalt at når man går tur så MÅ man gå tilbake for å se om man har skadet noen? 0 Siter
slabbedask Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Er det normalt at når man går tur så MÅ man gå tilbake for å se om man har skadet noen? Nei, det er ikke normalt. 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Er det normalt at når man går tur så MÅ man gå tilbake for å se om man har skadet noen? Nå spør du igjen om ting du vet svaret på selv. 0 Siter
Caylee Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Nå spør du igjen om ting du vet svaret på selv. Hvordan vet du at jeg vet det selv? 0 Siter
frosken Skrevet 7. august 2013 Skrevet 7. august 2013 Hvordan vet du at jeg vet det selv? Måten du stiller spørsmålet på. 0 Siter
Caylee Skrevet 7. august 2013 Forfatter Skrevet 7. august 2013 Måten du stiller spørsmålet på. Så hvordan mener du jeg skal stille det da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.