TulleKoppen Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Hm, nei. Gir faen jeg. Gidder ikke tenke mer på det. Kanskje det er noe gullgraving på Discovery i kveld. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Da jeg sluttet å motta penger fra NAV sist gang, fordi jeg var redd for å bli straffet for svindel, så slapp jeg likevel ikke unna disse tankene. Det var da jeg følte plottet snøret seg sammen... så det vil nok ikke hjelpe meg å bli tigger. Sa du fra deg pengene frivillig? Anonymous poster hash: 4374f...c35 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Sa du fra deg pengene frivillig? Anonymous poster hash: 4374f...c35 Ja. Og da er du sikkert den NAV-ansatte... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 Skrevet 8. august 2013 Ja. Og da er du sikkert den NAV-ansatte... Nei, jeg er ikke NAV-ansatt... Men hva hadde du tenkt å leve av da? Anonymous poster hash: 4374f...c35 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 8. august 2013 Forfatter Skrevet 8. august 2013 Nei, jeg er ikke NAV-ansatt... Men hva hadde du tenkt å leve av da? Anonymous poster hash: 4374f...c35 Jeg fikk en sommerjobb av en i familen. Jeg klarte faktisk å gjøre jobben så lenge den varte. Men da gikk jeg jo ikke på antipsykotika så da var jeg veldig energisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.