Gå til innhold

Lamictal mot svigninger, når jeg ikke har svingninger???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legene mener jeg har svingninger og satt meg på lamictal. Men jeg har ikke svingninger! Grunnen til at humøret mitt skifter iløpet av dagen er på grunn av ting som har skjedd osv. Ikke på grunn av at det er sykdom. Men dette skjønner dem ikke.

De bare forsetter å gi meg og spør om det hjelper. Men hvordan skal det hjelpe når jeg ikke har svingninger? arghhh. Jeg har ikke merket en dritt forskjell. Jeg går på unødvendig høy dose medisin.

Skrevet

Altså:

For 2 uker siden forsøkte du å sulte deg selv til døde. Nå har du i signaturen din alle de vakre tingene i livet som gjør livet verdt å leve. Vet ikke helt hva du kaller dette.

En "svingning" kan gjerne skyldes ting som skjer. Men den kan blåse litt ut av proporsjoner iblant, og det er det Lamictal sikkert skal hjelpe deg mot.

Skrevet

Altså:

For 2 uker siden forsøkte du å sulte deg selv til døde. Nå har du i signaturen din alle de vakre tingene i livet som gjør livet verdt å leve. Vet ikke helt hva du kaller dette.

En "svingning" kan gjerne skyldes ting som skjer. Men den kan blåse litt ut av proporsjoner iblant, og det er det Lamictal sikkert skal hjelpe deg mot.

Om jeg vil dø og syns livet er grusomt eller om jeg vil leve har ingenting med svingninger å gjøre. Det har noe med hva som skjer rundt meg og hvor mye øynene og de døde overbeviser meg.

jeg trodde lamictal var mot folk som svinger ekstremt. Det vil si fra mani til dyp depresjon. Jeg har aldri vært manisk.

kanskje noen ganger er jeg glad og syns livet er verdt og leve og andre ganger trist, men det er vel helt normalt? alle har det slik. Og hva mener du med propesjoner?

Skrevet

Vi kan alle synes livet er trist. Vi kan alle synes livet er vakkert. Som regel ligger vi vel et sted midt i mellom. Men det er ikke normalt å ville dø når livet er trist.

Da er det faktisk noe galt. Med proporsjoner mener jeg en reaksjon ut over det som er normalt. 

Skrevet

Om jeg vil dø og syns livet er grusomt eller om jeg vil leve har ingenting med svingninger å gjøre. Det har noe med hva som skjer rundt meg og hvor mye øynene og de døde overbeviser meg.

jeg trodde lamictal var mot folk som svinger ekstremt. Det vil si fra mani til dyp depresjon. Jeg har aldri vært manisk.

kanskje noen ganger er jeg glad og syns livet er verdt og leve og andre ganger trist, men det er vel helt normalt? alle har det slik. Og hva mener du med propesjoner?

hvis du svinger fra mani til depresjon får du gjerne litium istedet for lamictal.

lamictal er for de som ikke svinger så høyt opp som mani. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...