Gå til innhold

Samboer med en med Dyssosial Personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei.

Først og fremst lurer jeg på om denne siden finnes fremdeles, og om hvordan mine spørsmål og tanker blir besvart og hvordan?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dyssosial pf finnes fortsatt.

Jeg skjønner ikke helt hav du mener med de andre spørsmålene.

Skrevet

Hei.

Først og fremst lurer jeg på om denne siden finnes fremdeles, og om hvordan mine spørsmål og tanker blir besvart og hvordan?

Det som er relevant for en psykiater å svare på blir besvart åpent her i forumet av Nils Håvard Dahl. Andre bidrar med svar om de har kjennskap/erfaring/synspunkter med temaet.

NHD svarer ikke privat meg bekjent, kun i forumet.

Det er gratis.

Skrevet

Folk flest er ikke i psykopatens interesse, så han vil fremstå som normal eller bedre. Det er snakk om en ådselseter, som går etter de som er syke eller skadet fra før av. Han viser anger kun med en pistol opp i trynet. Som regel sier de aldri noe sant, men av og til avslører de seg fordi de syns kriminaliteten deres er morsom og spennende, og ønsker å dele dette med andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...