Gå til innhold

Symptomer

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Det er vel ikke alltid alle symptomene forsvinner selv om man tar medisiner, noe må man vel leve med?

Skrevet

Det er helt individuelt. Men de fleste kan bli bedre om de legger mer arbeid i det. Men vet hvor vanskelig det er. Hver morgen utsetter jeg og vurderer når jeg skal orke å dusje. Jeg er i alle fall ikke noen mønsterpasient. Jeg er bare en sløv jævel.

stjernestøv
Skrevet

Det er helt individuelt. Men de fleste kan bli bedre om de legger mer arbeid i det. Men vet hvor vanskelig det er. Hver morgen utsetter jeg og vurderer når jeg skal orke å dusje. Jeg er i alle fall ikke noen mønsterpasient. Jeg er bare en sløv jævel.

Da sliter du skikkelig. Jeg tenker bare på tanker og stemmer som noen ganger kommer inni hodet, men det er bare av og til men det må jeg vel finne meg i? Takler jo det på et vis :)

Skrevet

Da sliter du skikkelig. Jeg tenker bare på tanker og stemmer som noen ganger kommer inni hodet, men det er bare av og til men det må jeg vel finne meg i? Takler jo det på et vis :)

All den tid du har disse symptomene er vel det beste å ikke bry seg om de, ja.

Jeg sliter ikke skikkelig, jeg er bare skikkelig lat.

stjernestøv
Skrevet

All den tid du har disse symptomene er vel det beste å ikke bry seg om de, ja.

Jeg sliter ikke skikkelig, jeg er bare skikkelig lat.

Ja, bare å overse dem :)

Har vært skikkelig lat i dag og spist masse sjokolade, gått over til cider. Ingen god følelse, føler meg helt kaka :o Så kan ikke være lett å være deg. Alt godt din vei ;)

Skrevet

Ja, bare å overse dem :)

Har vært skikkelig lat i dag og spist masse sjokolade, gått over til cider. Ingen god følelse, føler meg helt kaka :o Så kan ikke være lett å være deg. Alt godt din vei ;)

:-)

Har ikke spist noe usunt i dag. I dag har jeg fått gjort endel, og. Men som regel er jeg veldig treig.

Om du tenker over det så er det ikke lett å være noen...

stjernestøv
Skrevet

:-)

Har ikke spist noe usunt i dag. I dag har jeg fått gjort endel, og. Men som regel er jeg veldig treig.

Om du tenker over det så er det ikke lett å være noen...

Det svinger for alle mennesker, men noen slipper å være syke. Men jeg er heldig nok jeg altså, det finnes jo medisiner :)

Skrevet

Det svinger for alle mennesker, men noen slipper å være syke. Men jeg er heldig nok jeg altså, det finnes jo medisiner :)

Syns det er litt feil å si at vi, de syke, er de som ikke har det lett, mens de andre, som er friske, har det lett. Livet har mange ikke-sykelige utfordringer å by på, som kan være vel så vanskelige som sykdom. Man kan jo egentlig ikke vite hvordan andre har det. :-)

stjernestøv
Skrevet

Syns det er litt feil å si at vi, de syke, er de som ikke har det lett, mens de andre, som er friske, har det lett. Livet har mange ikke-sykelige utfordringer å by på, som kan være vel så vanskelige som sykdom. Man kan jo egentlig ikke vite hvordan andre har det. :-)

Nei alle sliter med problemer av en eller annen art, har det bedre enn dem jeg i hvert fall. Kanskje de syke har det bedre tross alt, det er jo et enormt press i dette samfunnet.

Skrevet

Nei alle sliter med problemer av en eller annen art, har det bedre enn dem jeg i hvert fall. Kanskje de syke har det bedre tross alt, det er jo et enormt press i dette samfunnet.

Det mange som har det verre enn andre, men det er egentlig bortkastet tid å forsøke og plassere seg på den skalaen...

stjernestøv
Skrevet

Det mange som har det verre enn andre, men det er egentlig bortkastet tid å forsøke og plassere seg på den skalaen...

Ok, man får leve mens man kan. Ta en dag av gangen :)

Skrevet

Ok, man får leve mens man kan. Ta en dag av gangen :)

Sant nok! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...