AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Når du skal slenge dritt på denne måten, så hadde det vært greit om du sto frem med nicket ditt. Akkurat i denne tråden er det vel du som oppfører deg som en "drittkjerring". Drittkjerringa er nok ikke meg nei. Anonymous poster hash: 703f5...722 0 Siter
Colette Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Jeg tenkte nok mye som deg tidligere. Men jeg kom til et punkt at jeg måtte ha medisiner for å fungere på jobb. Nå har jeg også kommet frem til at livet er for kort til å være psyk. Men jeg er enig med deg i at vi ikke alltid skal ty til medisiner. Derfor spørsmålet om tips til musikk Beklager at du forsvant i kranglefantene her. Jeg vet at du gjør så godt du kan, og ønsker deg all mulig framgang i livet ditt. Det framgår i hvert fall tydelig at du er snill og god :-) Jeg kan anbefale deg all musikken til Jan Werner :-) 0 Siter
Colette Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Jeg oppfatter veldig godt hvordan du ser ned på oss som har måtte innse at vi trenger profesjonell hjelp, inkludert medisiner. Men kjempefint for deg da at du klarer å orde opp selv! Anonymous poster hash: 703f5...722 Hold fordommene dine for deg selv. Jeg ser ikke ned på noen, men jeg skulle ønske at flere var kritiske til medisiner/diagnoser, da jeg tror det påfører mange mennesker mer lidelse og sykdom enn nødvendig. Ser man på seg selv som syk, så forblir man ofte syk. Og det gjelder både fysiske og psykiske sykdommer i min verden. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Beklager at du forsvant i kranglefantene her. Jeg vet at du gjør så godt du kan, og ønsker deg all mulig framgang i livet ditt. Det framgår i hvert fall tydelig at du er snill og god :-) Jeg kan anbefale deg all musikken til Jan Werner :-) "Kranglefanten" hadde et godt poeng likevel? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Hold fordommene dine for deg selv. Jeg ser ikke ned på noen, men jeg skulle ønske at flere var kritiske til medisiner/diagnoser, da jeg tror det påfører mange mennesker mer lidelse og sykdom enn nødvendig. Ser man på seg selv som syk, så forblir man ofte syk. Og det gjelder både fysiske og psykiske sykdommer i min verden. Din verden er tydeligvis ikke den virkelige. Anonymous poster hash: 703f5...722 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Hold fordommene dine for deg selv. Jeg ser ikke ned på noen, men jeg skulle ønske at flere var kritiske til medisiner/diagnoser, da jeg tror det påfører mange mennesker mer lidelse og sykdom enn nødvendig. Ser man på seg selv som syk, så forblir man ofte syk. Og det gjelder både fysiske og psykiske sykdommer i min verden. Så nå skal man føle skyld fordi man har en psykisk sykdom en trenger hjelp for? Bra du er så perfekt.Ikke alle som er det skjønner jeg. Anonymous poster hash: 4e822...732 0 Siter
Colette Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 "Kranglefanten" hadde et godt poeng likevel? Det meste har mer enn en side - har det ikke? Ingenting er sort eller hvitt. Det var aldri min mening å være for hard mot TS, men når jeg skjønner hvor lett man støter folk på dette forumet, så skjerper man seg. Jeg har opplevd folk som forventer sekundærgevinster pga av sin diagnose, og jeg har alltid oppfattet det som litt stusselig overfor den det gjelder. Jeg synes det er på grensen til respektløshet med "susselulle-prat" fordi et menneske med et kjent psykisk problem spør om råd. Jeg ville i hvert fall ha satt pris på å bli svart som alle andre. Men så feil kan man ta :-( 0 Siter
frosken Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 "Kranglefanten" hadde et godt poeng likevel? Etter min oppfatning hadde du ikke det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Musicure, har du hørt om det? Disse cdene kan man kjøpe på apoteket, eller bestille på nettet. Jeg synes de virker utrolig bra mot uro. Prøvde det for første gang når jeg var innlagt, men etter hvert spurte jeg etter den cden ofte. La meg under kuledyne og lå en halvtime-time med musikken. Synes de var så bra at jeg bestillte alle selv. Nå bruker jeg de om kvelden og setter på i bakgrunnen en stund før jeg skal legge meg. Eller andre ganger jeg kjenner stresset bygger seg opp, eller at uroen kommer, eller at jeg bare vil slappe godt av en stund. Anonymous poster hash: 2ab99...4f0 0 Siter
Colette Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Så nå skal man føle skyld fordi man har en psykisk sykdom en trenger hjelp for? Bra du er så perfekt.Ikke alle som er det skjønner jeg.Anonymous poster hash: 4e822...732 Gjør som du vil for meg. Men dra ikke meg inn den problemstillingen. Jeg ser ikke på meg selv som "perfekt", men liker å betrakte meg som frisk - selv om jeg har dager med sterk angst og faktisk også depresjon. Men la det ligge - ok? 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Det meste har mer enn en side - har det ikke? Ingenting er sort eller hvitt. Det var aldri min mening å være for hard mot TS, men når jeg skjønner hvor lett man støter folk på dette forumet, så skjerper man seg. Jeg har opplevd folk som forventer sekundærgevinster pga av sin diagnose, og jeg har alltid oppfattet det som litt stusselig overfor den det gjelder. Jeg synes det er på grensen til respektløshet med "susselulle-prat" fordi et menneske med et kjent psykisk problem spør om råd. Jeg ville i hvert fall ha satt pris på å bli svart som alle andre. Men så feil kan man ta :-( Poenget var noe helt annet. Du kom med tips om Jan Werner, i stedet for å trekke frem hvordan du selv forholder deg til uroen og tenker om den. Det var tips om Jan Werner hun spurte om. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Etter min oppfatning hadde du ikke det. Nei, det er vel fordi jeg også kritiserte deg, eller? Jeg har sett nok av allvitere her. Kloke allvitere, men likevel allvitere. 0 Siter
Colette Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Poenget var noe helt annet. Du kom med tips om Jan Werner, i stedet for å trekke frem hvordan du selv forholder deg til uroen og tenker om den. Det var tips om Jan Werner hun spurte om. Og det tipset står jeg ved. Hvis man tåler å kjenne på sine innerste følelser. Jeg har hatt besøk av sterke menn som måtte ta til tårene etter å ha hørt på hans musikk. Og det er neppe usunt. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Og det tipset står jeg ved. Hvis man tåler å kjenne på sine innerste følelser. Jeg har hatt besøk av sterke menn som måtte ta til tårene etter å ha hørt på hans musikk. Og det er neppe usunt. :-) Smak og behag. Jeg trenger det motsatte, trenger noe rått for å føle noe. 0 Siter
Colette Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 :-) Smak og behag. Jeg trenger det motsatte, trenger noe rått for å føle noe. Ja, har skjønt hvem du er etter hvert 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Ja, har skjønt hvem du er etter hvert Dual mening! Nei, følsom er jeg ikke. Så beklager om noen ble lurt. :-) Men du ville ikke trodd det hadde jeg fortalt deg om hvordan folk tolker meg IRL. Alle tolker meg forskjellig, og feil. Men nok om dette, selvsagt, det er musikktips det skal gå i. 0 Siter
Gjest Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Kunne dere ikke heller krangle i en annen tråd. Tipsene om musikk kommer til å drukne i krangelen 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Kunne dere ikke heller krangle i en annen tråd. Tipsene om musikk kommer til å drukne i krangelen Beklager det. Jeg har bare et barnslig behov for å skravle, noe forummediet ikke passer til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Kunne dere ikke heller krangle i en annen tråd. Tipsene om musikk kommer til å drukne i krangelen Liker du rolig jazz? Jeg blir svæært rolig av å høre på det. Anonymous poster hash: 4e822...732 0 Siter
ISW Skrevet 9. august 2013 Skrevet 9. august 2013 Det er den gruppen av faste skribenter som jevnt over holder meget høy kvalitet på innlegg og råd, men som lar dette gå til hodet sitt, og blir for selvsikre. Håper ikke du betrakter meg som en av de :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.