Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker om det skrives slik, men prøver det sånn. Jeg har igjen blitt værre med min ocd. Jeg klarer meg og fungerer og jobber full tid jobb. men bruker en del tid. Både på å sjekke el. ting, dører, kraner mm og at byer er igjen blitt skitten og "farlig". Har hatt en tendens til å ikke huske så mye fra da jeg var syk, men i det siste har jeg fått mer Flashbaks.

Er det normalt?

Skrevet

Jeg har av og til flashbacks fra traumatiske ting som har skjedd meg tidligere i livet. Uten at dette på noen måte kvalifiserer for posttraumatisk stresslidelse. Det er helt normalt med flashbacks, i en eller annen grad. Om du har "sykelig" form/nivå av flashbacks bør du ta opp med fagfolk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...