Caylee Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Nå er jeg plutselig livredd for å dø. Jeg vil ikke dø!!! Tenk om jeg dør?? Eller jeg vet jeg dør , men tidlig? Jeg liker livet mitt. Jeg elsker livet. jeg liker vennene mine, interressene mine og alt. Føler meg ganske glad og fornøyd. Så kan ikke dø nå!!! 0 Siter
Caylee Skrevet 10. august 2013 Forfatter Skrevet 10. august 2013 men jeg kommer seriøst til å dø snart. det er meningen. 3 personer, 3 ulike dødsmåter og 3 ulike tegn selvmord, ulykke eller bli drept så nå er jeg livredd for alt. at noen skal drepe meg, eller at jeg dør av ulykke eller at jeg tar tabletter på impuls. 0 Siter
ISW Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Du blir bedre. Dødstankene dine har gått fra noe du ønsker (ego-syntone tanker) til noe du frykter (ego-dystone tanker). Det er veldig bra. Neste skritt blir å bearbeide denne irrasjonelle frykten. Du handler neppe på impuls, ulykke er ikke mer sannsynlig enn for oss andre. At noen dreper deg er helt utenkelig. 0 Siter
Caylee Skrevet 10. august 2013 Forfatter Skrevet 10. august 2013 Du blir bedre. Dødstankene dine har gått fra noe du ønsker (ego-syntone tanker) til noe du frykter (ego-dystone tanker). Det er veldig bra. Neste skritt blir å bearbeide denne irrasjonelle frykten. Du handler neppe på impuls, ulykke er ikke mer sannsynlig enn for oss andre. At noen dreper deg er helt utenkelig. Vet ikke om det er så bra.. for da jeg ville dø selv var jeg ikke redd for å dø av andre ting heller. Håper du har rett.. 0 Siter
ISW Skrevet 10. august 2013 Skrevet 10. august 2013 Vet ikke om det er så bra.. for da jeg ville dø selv var jeg ikke redd for å dø av andre ting heller. Håper du har rett.. Du må nok forsone deg med at død nå er en ukontrollerbar sak. Foruten å ikke ta livet ditt, spise tålig sunt, ta nødvendige medisiner og styre unna farlige rusmidler og ekstremsport er det ikke stort du kan gjøre. Alle andre "tiltak" for å redusere risiko for å dø vil bare innebære uhensiktsmessig mye problemer i livet. Ha fokus på å leve. Ikke på død. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.