Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man liker å bli dominert (også seksuelt), liker å bli bestemt over, fortalt hva man skal gjøre og ikke gjøre, men ikke vil bli pint, slått, voldtatt, altså at man ikke er masochist og ikke ønsker en sadist, hva er man egentlig da?

Jeg snakker om meg selv og kan ikke tro at dette er en pf. Det må da være mange par som har det sånn? Jeg synes det er enormt pirrende å provosere frem en reaksjon. Husarrest, samleie der jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt, men .hvor partneren er svært oppmerksom på om jeg liker det, være servil. Men allikevel sterk kjærlighet og  gjensidig respekt. På mange måter er det en lek, en livsstil.

Jeg tenker ikke på et forhold der den dominerende ikke lytter til sin partner. Tvert imot så er det viktig at kommunikasjonen er svært god, slik at man ikke tråkker feil.

Det er så spennende!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gondor

22

• TulleKoppen

16

• AnonymBruker

7

• Caylee

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alle er sikkert mer eller mindre masochistisk.

Tror mange kvinner liker dette du her beskriver.

Skrevet

Alle er sikkert mer eller mindre masochistisk.

Tror mange kvinner liker dette du her beskriver.

Tror du man har sadisten i seg og? Jeg prøvde meg en gang som domina og jeg hatet det. Ble nesten kvalm.

Skrevet

Tror du man har sadisten i seg og? Jeg prøvde meg en gang som domina og jeg hatet det. Ble nesten kvalm.

Du er vel 1% sadist, da, og 80% masochist. Ellerno. Alle er i større eller mindre grad alle personkarakteristikker.

Det motsatte at sadisme er egentlig ikke masochisme, men sympati. Når det er sagt, disse som leker sadister er egentlig ikke så veldig sadistiske.

Skrevet

Du er vel 1% sadist, da, og 80% masochist. Ellerno. Alle er i større eller mindre grad alle personkarakteristikker.

Det motsatte at sadisme er egentlig ikke masochisme, men sympati. Når det er sagt, disse som leker sadister er egentlig ikke så veldig sadistiske.

Hva mener du med at masochisme egentlig er sympati og at sadister egentlig ikke er sadister?

Skrevet

Hva mener du med at masochisme egentlig er sympati og at sadister egentlig ikke er sadister?

Skrevet

Sier ikke at masochisme har noe med sympati å gjøre, men sadisme er jo gleden ved å se andre lide. Det motsatte av det er jo ikke å like og selv lide, men å ikke lide at andre lider.

De som leker sadister i parforhold/sexlek er jo egentlig ikke grusomme mennesker, det er jo ikke sånn at de faktisk liker å se andre lide. De liker bare å leke med det.

Skrevet

Ja, det er en lek og jeg tror det er viktig å trå varsomt. Den dominerende trenger også omsorg, en skulder å gråte på, en som kan trøste og si at alt kommer til å ordne seg.

Skrevet

Ja, det er en lek og jeg tror det er viktig å trå varsomt. Den dominerende trenger også omsorg, en skulder å gråte på, en som kan trøste og si at alt kommer til å ordne seg.

Er det vanlig å grine og trøste hverandre i parforhold?

Skrevet

Vil du ikke være fri som fuglen??

Paradokset er at jeg vil begge deler. Men jeg er en ensom fugl og etter en stund ønsker jeg å bli fanget.

Skrevet

Paradokset er at jeg vil begge deler. Men jeg er en ensom fugl og etter en stund ønsker jeg å bli fanget.

Du er kanskje litt komplisert, da?

Skrevet

Fanget O__o? Hvorfor det?? prøv å vær fanget uten å komme ut av det så skal du se at det ikke er noe å lengte etter.

Skrevet

Er det vanlig å grine og trøste hverandre i parforhold?

Har du aldri vært i et parforhold? Livet kan være veldig tøft som du sikkert vet og da er det godt å lukke øynene og legge hodet sitt i partnerens fang.

Skrevet

Har du aldri vært i et parforhold? Livet kan være veldig tøft som du sikkert vet og da er det godt å lukke øynene og legge hodet sitt i partnerens fang.

Nei har ikke det...

Tror ikke jeg ville likt det der, er jo følelser involvert.

Skrevet

Fanget O__o? Hvorfor det?? prøv å vær fanget uten å komme ut av det så skal du se at det ikke r noe å lengte etter.

Jeg har vært fanget av plikt og skyldsfølelse, og har ennå ikke klart å rive båndene til min exmann etter 9 år som skilt. Det er ikke godt. En forferdelig situasjon. Ikke misforstå meg. Den dominerende part må være snill og gi meg frihet, så får han være voksen nok til å tillate det. Men så ønsker jeg at han til slutt ikke orker det mer og i sin fortvilelse huker meg inn. Kjærlighet er grunnmuren

Skrevet

Du er kanskje litt komplisert, da?

Nei, jeg er ikke komplisert, men mangefasettert.

Skrevet

Nei har ikke det...

Tror ikke jeg ville likt det der, er jo følelser involvert.

Er du fiende med følelsene dine?

Skrevet

Er du fiende med følelsene dine?

Jeg vet ikke hva du mener med det...

Skrevet

Jeg vet ikke hva du mener med det...

Jeg får inntrykk av at du er ukomfortabel med følelser. Stemmer det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...