Gå til innhold

Opplever du livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever du livet? Skaffer du deg diverse spennende erfaringer på godt og ondt? Føler du at du lever? Kjenner du at dagene skiller seg fra hverandre? Er du noen gang ekstatisk? Bryter du noen gang sammen i gråt? Føler du at noen elsker deg? At noen hater deg? Elsker du noen, eller føler du at du hater noen?

Har du i det hele tatt gjort noe de siste 10 åra?

Hvis "nei" - hvorfor ikke? Hvorfor bruker du ikke tiden til noe? Hvorfor vil du ikke leve?

Skrevet

Ja, jeg opplever livet. Og hadde opplevd det enda mer om jeg hadde fått lov. Noen dager skiller seg fra andre ja, heldigvis. Ja, gråter innimellom. Men det er fordi jeg gråter fordi jeg har dårlig samvittighet over de døde, når jeg er nødt til å dø. Og så velger jeg å leve istedenfor.

Mange elsker meg. Og jeg elsker mange. Så skal ikke klage. Noen hater meg  også, og jeg hater dem. Haha ja. Masse. Mer enn jeg kan telle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...