Gå til innhold

NHD/Andre. Imovane misbruket er over i morgen! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er jeg som har skrevet flere innlegg om imovane misbruk, nedtrapping o.l. den siste tia.

Nå har jeg trappet ned til 3.75 mg, halv tablett de siste to nettene. En natt igjen med 3.75.. Og i morgen kutter jeg helt. ( Har ikke mer medisin heller.. ;-) )

Og vet dere hva?

Det går bra!!! Ikke uten smerte, men litt motgang ( og litt søvnløshet i perioder) er ikke farlig!

Takk til deg NHD som har svart meg og dere andre også!

Anonymous poster hash: bea68...f45

Skrevet

Imovane må være det mest pinglete medikamentet jeg noensinne har vært borte i. Det virker ikke, og det føles i alle fall ikke godt.

It's all in your head! Dette går nok bra!  ;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Da er det over nå :-)

Gratulerer!

Skrevet

Da er det over nå :-)

Gratulerer!

Takk!

Jepp, det er over! Første natt på veldig lenge uten Imovane! :-)

YoplaitDouble
Skrevet

Av egen erfaring tar det rundt en uke før du er tilbake til OK søvn igjen. Det er bare å holde ut, selv om du sikkert blir søvnløs og våkner mye hver natt i noen dager fremover. Det går over  :)

Helt normal søvn tok det meg opp mot 4-5 uker å oppnå etter å ha brukt Imovane/Stilnoct 6 uker i strekk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...