TulleKoppen Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Hvorfor skal egentlig jeg bry meg om hva dere mener om meg? Dere kan godt få lov til å mene jeg er narsissist, trygdesvindler etc. for min del. Det burde ikke bry meg det døyt. Problematisk er det jo om hjelpeapparatet mitt tror det. De må jeg jo omgås, og de har makt over meg. 0 Siter
BrukerErAnonym Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Hvorfor skal egentlig jeg bry meg om hva dere mener om meg? Dere kan godt få lov til å mene jeg er narsissist, trygdesvindler etc. for min del. Det burde ikke bry meg det døyt. Problematisk er det jo om hjelpeapparatet mitt tror det. Hadde de trodd du var trygdesvindler hadde du nok fått høre det. Det kan jeg garantere deg! 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 13. august 2013 Forfatter Skrevet 13. august 2013 Hadde de trodd du var trygdesvindler hadde du nok fått høre det. Det kan jeg garantere deg! Tror jeg og, men tanken er jo at det er nå de har funnet det ut, og at jeg har en presang i vente neste gang jeg er i kontakt med dem... 0 Siter
frosken Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Hvorfor skal egentlig jeg bry meg om hva dere mener om meg? Dere kan godt få lov til å mene jeg er narsissist, trygdesvindler etc. for min del. Det burde ikke bry meg det døyt. Problematisk er det jo om hjelpeapparatet mitt tror det. De må jeg jo omgås, og de har makt over meg. Du trenger ikke bry deg om hva noen her inne måtte mene. Samtidig synes jeg det er uklokt av deg å nærmest late som om du ikke også er i en slags sosial sammenheng også på dol. Du blir neppe bedre i stand til å takle kontakt i RL av å spille ut dine dårlige sider når det passer deg på dol. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 13. august 2013 Forfatter Skrevet 13. august 2013 Du trenger ikke bry deg om hva noen her inne måtte mene. Samtidig synes jeg det er uklokt av deg å nærmest late som om du ikke også er i en slags sosial sammenheng også på dol. Du blir neppe bedre i stand til å takle kontakt i RL av å spille ut dine dårlige sider når det passer deg på dol. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å henge her når jeg tydeligvis ikke blir likt. Jeg er ganske sikker på at dere alle har gjort dere opp en mening om meg, som narsissist og trygdesvindler. Det er vel pga. ensomhet, at jeg fortsetter, da. Det er jo egentlig ikke noe jeg burde satt pris på, når dere tenker så negativt om meg. Men, jeg er for svak til å ta tak i ensomheten i det virkelige liv. Dette blir en enkel løsning... 0 Siter
frosken Skrevet 13. august 2013 Skrevet 13. august 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å henge her når jeg tydeligvis ikke blir likt. Jeg er ganske sikker på at dere alle har gjort dere opp en mening om meg, som narsissist og trygdesvindler. Det er vel pga. ensomhet, at jeg fortsetter, da. Det er jo egentlig ikke noe jeg burde satt pris på, når dere tenker så negativt om meg. Men, jeg er for svak til å ta tak i ensomheten i det virkelige liv. Dette blir en enkel løsning... Jeg tenker ikke nødvendigvis negativt om _deg_, men jeg synes du innimellom bruker dol destruktivt. Jeg synes du skal bestemme deg for ikke å gjøre det, men derimot bruke dol i moderat omfang og samtidig være mindre navlebeskuende enn du har vært i det siste. Tenk på dol som en slags kafe, - et sted du oppfører deg på en ryddig og ok måte og hvor du også kan diskutere noen spennende temaer. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 13. august 2013 Forfatter Skrevet 13. august 2013 Jeg tenker ikke nødvendigvis negativt om _deg_, men jeg synes du innimellom bruker dol destruktivt. Jeg synes du skal bestemme deg for ikke å gjøre det, men derimot bruke dol i moderat omfang og samtidig være mindre navlebeskuende enn du har vært i det siste. Tenk på dol som en slags kafe, - et sted du oppfører deg på en ryddig og ok måte og hvor du også kan diskutere noen spennende temaer. Takk for at du ikke misliker _meg_, da. Ja, det er vel en god idé å forsøke å innføre de samme begrensninger her som jeg har når jeg er sammen med mennesker IRL. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.