Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er litt ny her lurer jeg bare.

Når noen skriver slik, betyr det at fortrinnsvis bare NHD skal svare? Altså slik at man reduserer sjansen for et ekspertsvar hvis man blander seg i tråden?

Jeg bare spør, ikke noen stor sak men vil ikke være uhøflig..

Skrevet

Når noen skriver slik, betyr det at fortrinnsvis bare NHD skal svare? Altså slik at man reduserer sjansen for et ekspertsvar hvis man blander seg i tråden?

Tror det er for å få NHD sin oppmerksomhet på de aktuelle trådene og for å vise at de ønsker at han skal svare dem. Jeg tror ikke det indikerer at vi andre her inne ikke skal få komme med råd og at det også er fritt fram for oss andre til å svare, men mulig jeg tar feil her for jeg kan jo bare snakke for meg selv ;o)

Anonymous poster hash: 50921...762

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

En del brukere velger å merke sine innlegg med NHD for å markere at de _også_ ønsker svar fra ham.

Skrevet

Men han svarer uavhengig av om man skriver NHD.

Skrevet

Når jeg merker trådene med NHD så er det enten et spørsmål direkte rettet til han, eller at jeg har et spesielt ønske om å også få svar fra han, men ønsker like mye svar fra andre også. Jeg ser han svarer på det han ønsker uavhengig om vi skriver NHD, så det er ikke alltid jeg skriver det lenger.

YoplaitDouble
Skrevet

Når jeg merker trådene med NHD så er det enten et spørsmål direkte rettet til han, eller at jeg har et spesielt ønske om å også få svar fra han, men ønsker like mye svar fra andre også. Jeg ser han svarer på det han ønsker uavhengig om vi skriver NHD, så det er ikke alltid jeg skriver det lenger.

Samme her. NHD i emnefeltet = ja takk til alle svar  :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...