Gå til innhold

Hjerteproblemer eller angst??

Tenåringsjenta

Anbefalte innlegg

Tenåringsjenta

Heei!

Har for noen måneder siden blitt "diagnostisert" med stressangst. Etter (og litt før) dette har jeg fått endel smerter rett under bysten på venstre side. Smertene er plutselige og kjennes stikkende ut og ufattelig vonde. Dette kan komme enten jeg sitter helt i ro eller om jeg anstrengte meg og det varer ikke lenge men når de først kommer så kommer de noen ganger. Føler også etter dette at det er trykk i hele brystet og jeg begynner å bli redd for om dette kan ha noe med hjerte å gjøre. Har tenkt å gå til lege men ville bare høre her først. Ikke helt sikker men jeg tror ikke vi har hjerte probleting i fanilien...

Noen som har peiling eller har samme greiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...