Blomsterfluen Skrevet 16. august 2013 Skrevet 16. august 2013 I dag gikk jeg fra 20 mg fluoxetin til 0. Det går ikke å dele kapslene i to. Er dette farlig eller noe sånt? Personalet mitt i omsorgsboligen sier at jeg kan bli deprimert mer enn noen gang før. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. august 2013 Skrevet 16. august 2013 I dag gikk jeg fra 20 mg fluoxetin til 0. Det går ikke å dele kapslene i to. Er dette farlig eller noe sånt? Personalet mitt i omsorgsboligen sier at jeg kan bli deprimert mer enn noen gang før. Vet i alle fall om en som blir kvalm og uvel i kropp og psyke når han går fra 20 mg til 0, men farlig er det vel ikke. 0 Siter
ISW Skrevet 16. august 2013 Skrevet 16. august 2013 Fluoxetin er vel letteste SSRI å kutte pga meget lang halveringstid. Men all endring i medisiner er farlig uten legens godkjennelse. Fatter ikke hvorfor du ikke bare kan gjøre som legen din sier. Det faktum at du driver og surrer med dette selv er etter min mening en meget god grunn til å fortsette med medisinene.. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 17. august 2013 Skrevet 17. august 2013 Det er ingen god ide å kutte antidepressiva brått. Trapp alltid ned først. Det er ikke bare slik at du blir mer deprimert. Du vil sannsynligvis få ubehagelige bivirkninger fordi kroppen er vant til medisinen. Og det er av egen erfaring ikke noe å spøke med 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. august 2013 Forfatter Skrevet 17. august 2013 Fikk du ikke medisinene av en grunn? Jeg ble satt på medisinene mot angst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.