YoplaitDouble Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 (endret) Emnet sier det meste. Er det normalt å bli betydelig mer fyllesyk og utslitt dagen etter med Tolvon i blodet? Blir betydelig mer sliten dagen etter, selv med moderate mengder alkohol (4 halvlitere på en hel kveld). Har heller ikke tatt Tolvon samme kveld. Tar også mye lengre tid før jeg henter meg inn igjen. Det var ikke slik tidligere, men da drakk jeg oftere. Er det fordi kroppen ikke er vant med alkohol lenger eller har det med Tolvon å gjøre? Endret 20. august 2013 av YoplaitDouble 0 Siter
BrukerErAnonym Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Emnet sier det meste. Er det normalt å bli betydelig mer fyllesyk og utslitt dagen etter med Tolvon i blodet? Blir betydelig mer sliten dagen etter, selv med moderate mengder alkohol (4 halvlitere på en hel kveld). Har heller ikke tatt Tolvon samme kveld. Tar også mye lengre tid før jeg henter meg inn igjen. Det var ikke slik tidligere, men da drakk jeg oftere. Er det fordi kroppen ikke er vant med alkohol lenger eller har det med Tolvon å gjøre? Vil tro det skyldes Tolvon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 Skrevet 20. august 2013 Emnet sier det meste. Er det normalt å bli betydelig mer fyllesyk og utslitt dagen etter med Tolvon i blodet? Blir betydelig mer sliten dagen etter, selv med moderate mengder alkohol (4 halvlitere på en hel kveld). Har heller ikke tatt Tolvon samme kveld. Tar også mye lengre tid før jeg henter meg inn igjen. Det var ikke slik tidligere, men da drakk jeg oftere. Er det fordi kroppen ikke er vant med alkohol lenger eller har det med Tolvon å gjøre? Med kun 4 halvliter og at du ikke tok Tolvon den kvelden du drakk, så tror jeg det skyldes at kroppen ikke er like vant med alkohol som da du drakk med jevnere mellomrom. Litt utenom temaet du spør om kanskje, men jeg opplever at det har mye å si hvor mye alkohol jeg drikker nå når jeg bruker medisiner. Jeg har de siste ukene drukket 4 ganger og jeg drikker omtrent en gang i halvåret ellers, så kroppen min er på ingen måte vant til alkohol. De to første og den siste gangen gikk det helt fint, mens den tredje gangen ble jeg så utrolig dårlig dagen etter (aldri vært så syk før)! Forskjellen fra denne kvelden kontra de tre andre var økt mengde alkohol og drukket på kortere tid enn de andre gangene, så det handler vel om å finne en "mellomting" som fungerer for seg selv? Jeg tok for øvrig medisin alle gangene selv om jeg hadde drukket, da jeg bruker noe jeg må ta hver dag for at det skal gi ønsket virkning. Anonymous poster hash: 46cb5...e8c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.