Gå til innhold

Imorgen kan det hende jeg slipper ut fra dette fengselet :DD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overlegen skal vurdere om jeg skal bli innlagt på frivillig. Han har INGEN grunnlag for å ha meg på tvang lenger. Jeg er ikke til fare for meg selv. Jeg vil ikke dø. Jeg liker livet mitt nå. Jeg blir heller ikke dårlig, siden jeg tar medsiner. Så haha han han ingen grunnlag. Behandleren min spurte meg for en dag siden "kommer du til å skrive deg ut på dagen om du kommer på frivillig?" Det tar jeg som et godt tegn. Og ja, det kommer jeg til å gjøre :) Kanskje jeg er ute herfra i morgen!

Plis kryss fingrene for meg. Jeg blir knust om han forsetter ha meg tvang når han faen meg ikke har en grunn til det.

Skrevet

Så fint for deg at du er så mye bedre, da kan du jo konsentrere deg om skolen :) Lykke til videre!

Skrevet

Overlegen skal vurdere om jeg skal bli innlagt på frivillig. Han har INGEN grunnlag for å ha meg på tvang lenger. Jeg er ikke til fare for meg selv. Jeg vil ikke dø. Jeg liker livet mitt nå. Jeg blir heller ikke dårlig, siden jeg tar medsiner. Så haha han han ingen grunnlag. Behandleren min spurte meg for en dag siden "kommer du til å skrive deg ut på dagen om du kommer på frivillig?" Det tar jeg som et godt tegn. Og ja, det kommer jeg til å gjøre :) Kanskje jeg er ute herfra i morgen!

Plis kryss fingrene for meg. Jeg blir knust om han forsetter ha meg tvang når han faen meg ikke har en grunn til det.

Hei Caylee, 

Jeg har veldig lite greie på innleggelser og er alt annen enn en vis her. Jeg leser jo hva du har skrevet og ser at denne innleggelsen har hjulpet deg til å like livet og ta medisiner. Jeg må få si gratulerer med god skolestart!

Leser jeg det rett om jeg forstår det slik at overlegen der du er ønsker at du blir på en frivillig paragraf om tvangsparagrafen blir borte? 

Skrevet

Det er forståelig at du ønsker at tvangsvedtaket skal oppheves. Derimot synes jeg det er fryktelig synd om du i såfall umiddelbart skriver deg ut, i stedet for å gjøre dette på en planlagt og rolig måte. Du har vært mye syk i året som har gått og det er viktig med god oppfølgning og tilstrekkelig støtte i året som kommer.

Skrevet

Jeg fikk en vag ubehagelig tanke her tilbake til NHD sitt første svar til deg. Hmmm... Men det er kanskje bare meg. 

Tror uansett ikke du bør skrive deg ut ASAP. Du vil nok finne livet mer behagelig der inne når du er der på frivillig.

Skrevet

To late. Har skrevet meg ut nå. Har tatt med alle tingene mine !!! Hurra er nå på vei hjem.

Skrevet

Lykke til med både skolen og hverdagen for øvrig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...