Gå til innhold

NAV, ikke krav på penger lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg utskrevet fra avdelingen. Jeg har foreløpig ingen psykolog jeg går til. Da må jeg sette meg på venteliste noe som kan ta lang tid. Har jeg da krav til å få penger av Nav? eller er jeg nå for frisk?

christensen1365381166
Skrevet

Nå er jeg utskrevet fra avdelingen. Jeg har foreløpig ingen psykolog jeg går til. Da må jeg sette meg på venteliste noe som kan ta lang tid. Har jeg da krav til å få penger av Nav? eller er jeg nå for frisk?

Ikke hvis du er frisk og skal gå på skole.

Skrevet

Jeg tror ikke det vil ta så lang tid på venteliste for psykolog i og med at du akkurat er skrevet ut fra 10 månedes tvangsinnleggelse.

Men det var jo veldig synd du ikke ordnet med dette før du skrev deg ut, da.

Skrevet

Har du noen avtale med avdelingen om oppfølgning? Hvis ikke, så bør du kontakte din fastlege snarest og be vedkommende hjelpe til med å få organisert poliklinisk behandling.

Du oppfyller sannsynligvis fortsatt kriteriene for å motta AAP. Selv om tvangsvedtaket er opphevet, så er du neppe så frisk allerede at du ikke har rett på AAP såfremt du etter hvert fortsetter i behandling.

Skrevet

Hvis du har AAP så har du det fremdeles :)

Skrevet

Jeg tror ikke det vil ta så lang tid på venteliste for psykolog i og med at du akkurat er skrevet ut fra 10 månedes tvangsinnleggelse.

Men det var jo veldig synd du ikke ordnet med dette før du skrev deg ut, da.

Jeg måtte bare dra derfra. Orket ikke være der et sekund lenger. Dro på minuttet.

Skrevet

Har du noen avtale med avdelingen om oppfølgning? Hvis ikke, så bør du kontakte din fastlege snarest og be vedkommende hjelpe til med å få organisert poliklinisk behandling.

Du oppfyller sannsynligvis fortsatt kriteriene for å motta AAP. Selv om tvangsvedtaket er opphevet, så er du neppe så frisk allerede at du ikke har rett på AAP såfremt du etter hvert fortsetter i behandling.

Har bestilt time hos fastlegen. Håper du har rett.

Skrevet

Hvis du har AAP så har du det fremdeles :)

Nice ^^

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...