Caylee Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå er jeg utskrevet fra avdelingen. Jeg har foreløpig ingen psykolog jeg går til. Da må jeg sette meg på venteliste noe som kan ta lang tid. Har jeg da krav til å få penger av Nav? eller er jeg nå for frisk? 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå er jeg utskrevet fra avdelingen. Jeg har foreløpig ingen psykolog jeg går til. Da må jeg sette meg på venteliste noe som kan ta lang tid. Har jeg da krav til å få penger av Nav? eller er jeg nå for frisk? Ikke hvis du er frisk og skal gå på skole. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Jeg tror ikke det vil ta så lang tid på venteliste for psykolog i og med at du akkurat er skrevet ut fra 10 månedes tvangsinnleggelse. Men det var jo veldig synd du ikke ordnet med dette før du skrev deg ut, da. 0 Siter
frosken Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå er jeg utskrevet fra avdelingen. Jeg har foreløpig ingen psykolog jeg går til. Da må jeg sette meg på venteliste noe som kan ta lang tid. Har jeg da krav til å få penger av Nav? eller er jeg nå for frisk? Har du noen avtale med avdelingen om oppfølgning? Hvis ikke, så bør du kontakte din fastlege snarest og be vedkommende hjelpe til med å få organisert poliklinisk behandling. Du oppfyller sannsynligvis fortsatt kriteriene for å motta AAP. Selv om tvangsvedtaket er opphevet, så er du neppe så frisk allerede at du ikke har rett på AAP såfremt du etter hvert fortsetter i behandling. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå er jeg utskrevet fra avdelingen. Jeg har foreløpig ingen psykolog jeg går til. Da må jeg sette meg på venteliste noe som kan ta lang tid. Har jeg da krav til å få penger av Nav? eller er jeg nå for frisk? Hvis du har AAP så har du det fremdeles 0 Siter
Caylee Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Jeg tror ikke det vil ta så lang tid på venteliste for psykolog i og med at du akkurat er skrevet ut fra 10 månedes tvangsinnleggelse. Men det var jo veldig synd du ikke ordnet med dette før du skrev deg ut, da. Jeg måtte bare dra derfra. Orket ikke være der et sekund lenger. Dro på minuttet. 0 Siter
Caylee Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Har du noen avtale med avdelingen om oppfølgning? Hvis ikke, så bør du kontakte din fastlege snarest og be vedkommende hjelpe til med å få organisert poliklinisk behandling. Du oppfyller sannsynligvis fortsatt kriteriene for å motta AAP. Selv om tvangsvedtaket er opphevet, så er du neppe så frisk allerede at du ikke har rett på AAP såfremt du etter hvert fortsetter i behandling. Har bestilt time hos fastlegen. Håper du har rett. 0 Siter
Caylee Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Hvis du har AAP så har du det fremdeles Nice ^^ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.