Gå til innhold

Psykologer, goodbye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg ikke gå til psykolog lenger. Nå er det mitt valg. Jeg er redd psykologer. De har så stor makt. De 10 månedene på psykiatrisk var de verste i mitt liv. Nå vil jeg bare holde meg unna psykriatien så mye som mulig, så kommer ikke til å gå til ny psykolog.

Jeg føler meg så frisk. Har ikke følt meg så frisk på lang stund, over et år. Jeg skjønner ikke poenget med psykolog lenger. Jeg og bestevennen min har samme motto, nemlig: Holde seg langt unna psykriarien. Men da må selvfølgelig man ikke finne på noe dumt. Noe som jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Psykriatien har skremt meg så mye at den har fått meg til å slutte med dumme ting.

Goodbye psykologer! Aldri igjen

Skrevet

Kjenner jeg stusser litt over hvor frisk du egentlig er...

Skrevet

Men må du ikke ta imot behandling når du får AAP? Er ikke sikker jeg altså, men når jeg fikk rehabiliteringspenger måtte jeg få behandling...da var det jo utsikt for bedring. Så lenge du føler deg bra er ikke psykiatrien skummel :)

Skrevet

Nå trenger jeg ikke gå til psykolog lenger. Nå er det mitt valg. Jeg er redd psykologer. De har så stor makt. De 10 månedene på psykiatrisk var de verste i mitt liv. Nå vil jeg bare holde meg unna psykriatien så mye som mulig, så kommer ikke til å gå til ny psykolog.

Jeg føler meg så frisk.

Men da kan du ikke motta AAP.

Anonymous poster hash: 5b339...e6a

Skrevet

Kjenner jeg stusser litt over hvor frisk du egentlig er...

okey.. får jeg ikke lov til å kjenne meg frisk?

Skrevet

Men må du ikke ta imot behandling når du får AAP? Er ikke sikker jeg altså, men når jeg fikk rehabiliteringspenger måtte jeg få behandling...da var det jo utsikt for bedring. Så lenge du føler deg bra er ikke psykiatrien skummel :)

Det er det negative ja. Så vurderer kanskje psykolog. Men saken er at ingen psykologer har klart å hjelpe meg med den virkelige verden. Det er eneste som hjelper er religion. Det blir demoner vs døde. Da liker jeg demoner bedre

Skrevet

okey.. får jeg ikke lov til å kjenne meg frisk?

Jo, absolutt, det er deg vel unt!  ;)

Skrevet

Men da kan du ikke motta AAP.

Jeg vet.. det er ganske dumt

Skrevet

Det er det negative ja. Så vurderer kanskje psykolog. Men saken er at ingen psykologer har klart å hjelpe meg med den virkelige verden. Det er eneste som hjelper er religion. Det blir demoner vs døde. Da liker jeg demoner bedre

Syns du skal skaffe deg hjelp så snart som mulig, jeg. IMHO.

Skrevet

Syns du skal skaffe deg hjelp så snart som mulig, jeg. IMHO.

IMHO? det er?

Skrevet

Håper du kommer til en psykolog som kan hjelpe da.

Skrevet

IMHO? det er?

Hehe, In My Honest Opinion!  ;) Trodde ungdommen hadde grep om slikt, jeg!  ;)

Skrevet

Hehe, In My Honest Opinion!  ;) Trodde ungdommen hadde grep om slikt, jeg!  ;)

Jeg er overrasket over at du hadde det, gamlefar.

Skrevet

Bare en kommentar til dette med AAP og psykologer. Du trenger ikke være under behandling for å få AAP,  men du må være enten under behandling, under gjennomføring av arbeidsrettet tiltak, arbeidsutprøving eller under oppfølging av NAV etter at behandling og tiltak er forsøkt.

Mer her: http://www.nav.no/Helse/Ytelser+ved+sykdom/Arbeidsavklaringspenger+(AAP).217377.cms

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...