Caylee Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå trenger jeg ikke gå til psykolog lenger. Nå er det mitt valg. Jeg er redd psykologer. De har så stor makt. De 10 månedene på psykiatrisk var de verste i mitt liv. Nå vil jeg bare holde meg unna psykriatien så mye som mulig, så kommer ikke til å gå til ny psykolog. Jeg føler meg så frisk. Har ikke følt meg så frisk på lang stund, over et år. Jeg skjønner ikke poenget med psykolog lenger. Jeg og bestevennen min har samme motto, nemlig: Holde seg langt unna psykriarien. Men da må selvfølgelig man ikke finne på noe dumt. Noe som jeg aldri kommer til å gjøre igjen. Psykriatien har skremt meg så mye at den har fått meg til å slutte med dumme ting. Goodbye psykologer! Aldri igjen 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Kjenner jeg stusser litt over hvor frisk du egentlig er... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Men må du ikke ta imot behandling når du får AAP? Er ikke sikker jeg altså, men når jeg fikk rehabiliteringspenger måtte jeg få behandling...da var det jo utsikt for bedring. Så lenge du føler deg bra er ikke psykiatrien skummel 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Nå trenger jeg ikke gå til psykolog lenger. Nå er det mitt valg. Jeg er redd psykologer. De har så stor makt. De 10 månedene på psykiatrisk var de verste i mitt liv. Nå vil jeg bare holde meg unna psykriatien så mye som mulig, så kommer ikke til å gå til ny psykolog. Jeg føler meg så frisk. Men da kan du ikke motta AAP. Anonymous poster hash: 5b339...e6a 0 Siter
Caylee Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Kjenner jeg stusser litt over hvor frisk du egentlig er... okey.. får jeg ikke lov til å kjenne meg frisk? 0 Siter
Caylee Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Men må du ikke ta imot behandling når du får AAP? Er ikke sikker jeg altså, men når jeg fikk rehabiliteringspenger måtte jeg få behandling...da var det jo utsikt for bedring. Så lenge du føler deg bra er ikke psykiatrien skummel Det er det negative ja. Så vurderer kanskje psykolog. Men saken er at ingen psykologer har klart å hjelpe meg med den virkelige verden. Det er eneste som hjelper er religion. Det blir demoner vs døde. Da liker jeg demoner bedre 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 okey.. får jeg ikke lov til å kjenne meg frisk? Jo, absolutt, det er deg vel unt! 0 Siter
Caylee Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Men da kan du ikke motta AAP. Anonymous poster hash: 5b339...e6a Jeg vet.. det er ganske dumt 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Det er det negative ja. Så vurderer kanskje psykolog. Men saken er at ingen psykologer har klart å hjelpe meg med den virkelige verden. Det er eneste som hjelper er religion. Det blir demoner vs døde. Da liker jeg demoner bedre Syns du skal skaffe deg hjelp så snart som mulig, jeg. IMHO. 0 Siter
Caylee Skrevet 24. august 2013 Forfatter Skrevet 24. august 2013 Syns du skal skaffe deg hjelp så snart som mulig, jeg. IMHO. IMHO? det er? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Det er det negative ja. Så vurderer kanskje psykolog. Men saken er at ingen psykologer har klart å hjelpe meg med den virkelige verden. Det er eneste som hjelper er religion. Det blir demoner vs døde. Da liker jeg demoner bedre Håper du kommer til en psykolog som kan hjelpe da. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 IMHO? det er? Hehe, In My Honest Opinion! Trodde ungdommen hadde grep om slikt, jeg! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Hehe, In My Honest Opinion! Trodde ungdommen hadde grep om slikt, jeg! Jeg er overrasket over at du hadde det, gamlefar. Anonymous poster hash: 5b339...e6a 0 Siter
XbellaX Skrevet 24. august 2013 Skrevet 24. august 2013 Det er det negative ja. Så vurderer kanskje psykolog. Men saken er at ingen psykologer har klart å hjelpe meg med den virkelige verden. Det er eneste som hjelper er religion. Det blir demoner vs døde. Da liker jeg demoner bedre Bare en kommentar til dette med AAP og psykologer. Du trenger ikke være under behandling for å få AAP, men du må være enten under behandling, under gjennomføring av arbeidsrettet tiltak, arbeidsutprøving eller under oppfølging av NAV etter at behandling og tiltak er forsøkt. Mer her: http://www.nav.no/Helse/Ytelser+ved+sykdom/Arbeidsavklaringspenger+(AAP).217377.cms 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.