Gå til innhold

Velkommen her? Grete?


Gjest Julianmate

Anbefalte innlegg

Gjest Julianmate

Hei

Første gang jeg skriver her. Ble fortalt om denne siden av en venninne av meg. Hun sa det var mange hyggelig mennesker her som man kunne få litt "Støtte" av.

Jeg er en gutt på 18 år. Har vært mishandlet i fire år. Har mareritt om det hver natt. Hvor ekkel han var/er. Pusten hans.Lukten hans.Ordene hans som "Sug meg din dritt, du er ikke vært noe".

Har ikke snakket med noen om dette. Er redd han gjør det med min lillesøster også. Hun er bare tretten.

Vet ikke hva jeg skal gjøre?Vil ikke anmelde ham, da ødelegger jeg mye.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen hit !!!

høreres ikke ut som du har det noe lett.

ta godt vare på søstera di!

STÅ PÅ!!!!

du bør kanskje få litt hjelp utenifra,

situasjonen du er opp er ikke noe enkel.

og den er ikke noe enkel å klare alene hvertfall.

du kan ta kontakt med Senter Mot Insect for menn på tlf 22 42 42 02

bare ikke gå alene med dette!

ikke la det spise deg opp!!!

-håper å høre mer fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalina

tom for ord i dag jeg, sorry....... men jeg ville så gjerne ønske deg velkommen til forum....

:)

gode ønsker og en forsiktig klem..

Hei

Selvsagt er du velkommen her! Jeg er glad for at du fant dette forumet. Jeg håper du vil finne støtte og oppmuntring. Her er vi mange i samme situasjon.

Du har vært gjennom et sant helvete, incest er noe av det verste som et menneske kan bli utsatt for. Senskadene er omfattende og mange, og ofte langvarige. Mareritt, depresjoner, angst, spiseforstyrrelser, skam og skyldfølelser, psykomotoriske plager........osv................

Det er viktig å legge skylden der den hører hjemme, men det er ingen enkel prosess. Mange har god hjelp av å gå i terapi, ved hjelp av bearbeiding så kan en bli ~hel~ og prøve å legge det bak seg.

Blir du utsatt for overgrep fremdeles?

Du har med rette grunn til å være bekymret for din søster - har du pratet med noen? Du trenger jo ikke å gå så langt som å anmelde det.

Ønsker deg velkommen, og håper du greier å skrive mer etterhvert!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Selvsagt er du velkommen her! Jeg er glad for at du fant dette forumet. Jeg håper du vil finne støtte og oppmuntring. Her er vi mange i samme situasjon.

Du har vært gjennom et sant helvete, incest er noe av det verste som et menneske kan bli utsatt for. Senskadene er omfattende og mange, og ofte langvarige. Mareritt, depresjoner, angst, spiseforstyrrelser, skam og skyldfølelser, psykomotoriske plager........osv................

Det er viktig å legge skylden der den hører hjemme, men det er ingen enkel prosess. Mange har god hjelp av å gå i terapi, ved hjelp av bearbeiding så kan en bli ~hel~ og prøve å legge det bak seg.

Blir du utsatt for overgrep fremdeles?

Du har med rette grunn til å være bekymret for din søster - har du pratet med noen? Du trenger jo ikke å gå så langt som å anmelde det.

Ønsker deg velkommen, og håper du greier å skrive mer etterhvert!

Klem fra

er du velkommen her.Alle som ønsker er velkommen. Vi er jo her for å støtte hverandre. Uansett, erfaring, kjønn,rase osv.

Sender deg en klem hvis du vil ha(?)

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du velkommen her.Alle som ønsker er velkommen. Vi er jo her for å støtte hverandre. Uansett, erfaring, kjønn,rase osv.

Sender deg en klem hvis du vil ha(?)

*Klem*

Slutter meg til de andre her, og ønsker deg velkommen! Klart det, dette er et forum for alle!

Håper du klarer å skrive litt mer om hva du strever med, for her er det mange som har gode råd og vink å komme med. Synes dessuten rådet fra lillemej om å kontakte Senter mot Incest for menn var meget fornuftig. Der vil du få snakke med folk som har god erfaring i å hjelpe menn som er i samme situasjon som deg.

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...