Gå til innhold

Nesten selvmord, hva skjedde ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! For drøyt 3 måneder siden hadde jeg det veldig tøft, det var skikkelig på kanten. Har skogsløyper langt inni skogen nedafor her jeg bor så jeg brukte ofte å gå turer der. En kveld fant jeg helt plutselig ut at jeg faktisk ville dø, og jeg kan egentlig ikke sette ord på hva som skjedde for alt gikk så fort og virker nå så uklart . Jeg satt ved en benk og kutta rett over pulsen ved håndleddet, husker det svei veldig og at blodet minna meg om saft.. Fikk helt panikk og klarte og trykke feil på alt på mobilen før jeg fikk ringt etter hjelp , men jeg greide det. Etter det husker jeg veldig lite .. Våkna opp på sykehuset og så at handa var sydd. Jeg går nå til psykolog og alt er begynt og bli bra, men noe jeg har lurt veldig på siden da, hva gjør legene egentlig ? Syr de kun igjen såret , når pulsåra er skada eller må det gjøres noe mer? For jeg har ei venninne som måtte sy ogsånn og hun sa at hun måtte kun være på sykehuset noen få timer så fikk hun dra hjem igjen , ble henta da.. Mens jeg måtte være der i nesten 4 dager ..

Anonymous poster hash: c67da...a99

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...