Gjest Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Det er ikke nødvendig å gjøre ting vanskeligere enn de er;) Anonymous poster hash: d52bd...559 Sant det 0 Siter
Gjest Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 (endret) Hvis to reagerer ulikt, er det da noe galt med den ene? Hva tenker du når folk ikke tenker som deg og flertallet - at de er unormale? Endret 1. september 2013 av hww 0 Siter
slabbedask Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Hva tenker du når folk ikke tenker som deg og flertallet - at de er unormale? Har du ikke også fått svar på dette? 0 Siter
Gjest Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 (endret) Hva tenker du når folk ikke tenker som deg og flertallet - at de er unormale? Det er nå flere ting jeg ser annerledes på enn NHD og flertallet. Jeg er ikke unormal for det, og jeg tror heller ikke NHD ville sett slik på det. Vi må jo få ha egne tanker, meninger og syn på ting. Ting er ikke så svart/hvitt. Tenk på hva folk mente var rett for 50 år siden. I dag mener de at det er feil. Hvem har rett? Tanker, meninger og syn på ting er stadig i endring. Endret 1. september 2013 av toyan 0 Siter
mussa Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Ting er ikke så svart/hvitt. Tenk på hva folk mente var rett for 50 år siden. I dag mener de at det er feil. Hvem har rett? Tanker, meninger og syn på ting er stadig i endring. Flott skrevet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.