serenity777 Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Hos meg begynner det med magisk tenkning og overtro når det er usikkerhet om noen jeg er glad i sin helse, eller egen helse. Derfra eskalerer det ofte, først tvangstanker, så blir de grovere. Trur jeg skal øke zyprexaen. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Jeg tror min sykdom blir trigget av å snakke om paranoide ideer. Bedre å bare holde slikt inni seg, igrunn. Det er nok bedre å snakke om det som er trist og mer dagligdags/normalt. Får håpe Zyprexaøkningen funker, da! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Da er det best å øke. Hos meg trigges sykdommen av filmer om utenomjordiske og litt av åndenes makt og slike ting. Ellers er stress en faktor, skal ikke så mye til. Uforutsette ting som skjer er ikke bra, da får jeg angst og det er i gang. Det irriterer meg at jeg må være så "skjør" på en måte, vil gjerne være sterkere og tåle mer. Håper det går bra med deg Kjipt å være syk. 0 Siter
serenity777 Skrevet 26. august 2013 Forfatter Skrevet 26. august 2013 Det går bra med meg nå altså. Bare kjenner det murrer litt i topplokket, men veldig dårlig er jeg ikke. Åndenes makt ja, skjønner godt att det trigger. Da jeg var umedisinert så var jeg veldig redd for overnaturlige ting. Heldigvis ble jeg kvitt det for det meste. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Det går bra med meg nå altså. Bare kjenner det murrer litt i topplokket, men veldig dårlig er jeg ikke. Åndenes makt ja, skjønner godt att det trigger. Da jeg var umedisinert så var jeg veldig redd for overnaturlige ting. Heldigvis ble jeg kvitt det for det meste. Godt det går bra med deg da Medisiner hjelper på her og, men ufo ting kan jeg ikke se selv på medisiner. Da klikker det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.