TulleKoppen Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Ja, jeg blir skuffet hvis hun ikke tar det på alvor. Jadda alle kan overspise og miste kontrollen, men de kan jo prøve visse medisiner i tilegg da å se hvordan det går. Kan du dokumentere at du gikk ned da du brukte Zeldox? I såfall har du jo en sterk sak for at det er medisinenes skyld, noe som gjør de mer villige til å endre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2013 Forfatter Skrevet 27. august 2013 (endret) Kan du dokumentere at du gikk ned da du brukte Zeldox? I såfall har du jo en sterk sak for at det er medisinenes skyld, noe som gjør de mer villige til å endre. Ja, hun vet veldig godt at jeg gikk ned mange kilo da jeg gikk på zeldox. Men hvilke medisin kunne jeg prøvd som ikke gir sultfølelse? Får jo depot også nå. Endret 27. august 2013 av stjernestøv 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Ja, hun vet veldig godt at jeg gikk ned mange kilo da jeg gikk på zeldox. Men hvilke medisin kunne jeg prøvd som ikke gir sultfølelse? Får jo depot også nå. Her har du en liste over antipsykotika som er tilgjengelig i Norge: http://www.felleskatalogen.no/medisin/atc-register/N05A Det er sikkert endel som ikke egner seg for deg, men det er jo tross alt endel på listen. Syns ikke du skal nøye deg med sånn det er nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august 2013 Forfatter Skrevet 27. august 2013 Her har du en liste over antipsykotika som er tilgjengelig i Norge: http://www.felleskatalogen.no/medisin/atc-register/N05A Det er sikkert endel som ikke egner seg for deg, men det er jo tross alt endel på listen. Syns ikke du skal nøye deg med sånn det er nå. Takk 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 27. august 2013 Skrevet 27. august 2013 Takk Ja, dette mener jeg! :-) Det er etter mitt inntrykk endel av "traverne" som blir avspist med middelmådige løsninger, fordi behandlerne ikke gidder legge arbeid i pasientene (som ikke stiller de samme krava som andre). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.