Gå til innhold

Pga medisinbytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg blir skuffet hvis hun ikke tar det på alvor. :huh: Jadda alle kan overspise og miste kontrollen, men de kan jo prøve visse medisiner i tilegg da å se hvordan det går.

Kan du dokumentere at du gikk ned da du brukte Zeldox? I såfall har du jo en sterk sak for at det er medisinenes skyld, noe som gjør de mer villige til å endre.

Skrevet (endret)

Kan du dokumentere at du gikk ned da du brukte Zeldox? I såfall har du jo en sterk sak for at det er medisinenes skyld, noe som gjør de mer villige til å endre.

Ja, hun vet veldig godt at jeg gikk ned mange kilo da jeg gikk på zeldox. Men hvilke medisin kunne jeg prøvd som ikke gir sultfølelse? Får jo depot også nå.

Endret av stjernestøv
Skrevet

Ja, hun vet veldig godt at jeg gikk ned mange kilo da jeg gikk på zeldox. Men hvilke medisin kunne jeg prøvd som ikke gir sultfølelse? Får jo depot også nå.

Her har du en liste over antipsykotika som er tilgjengelig i Norge: http://www.felleskatalogen.no/medisin/atc-register/N05A

Det er sikkert endel som ikke egner seg for deg, men det er jo tross alt endel på listen. Syns ikke du skal nøye deg med sånn det er nå.

Skrevet

Takk :)

Ja, dette mener jeg! :-) Det er etter mitt inntrykk endel av "traverne" som blir avspist med middelmådige løsninger, fordi behandlerne ikke gidder legge arbeid i pasientene (som ikke stiller de samme krava som andre).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...