AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 Jeg har en kontaktperson ved psykisk helseteam som har store humørsvingninger. Jeg avlyser ofte timene med henne. Prøvde å skifte for lenge siden, men det ble snakka bort. De utleverer er også medisinene mine. Jeg får alltid for lite av evt medisin selv om legen har skrevet brev. D nytter ikke si det til de. Hva ville dere ha gjort?Anonymous poster hash: e9a74...502 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 I dette tilfellet må du rette en skriftlig klage til lederen for psykiatritjenesten. Du må anmerke at det går kopi til legen din. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 Skrevet 29. august 2013 I dette tilfellet må du rette en skriftlig klage til lederen for psykiatritjenesten. Du må anmerke at det går kopi til legen din. Takk for svar. Må se hvor langt dette går før jeg evt klager..men må jeg så må jeg. Anonymous poster hash: e9a74...502 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.