Gå til innhold

Hvorfor hater dere meg ikke? eller gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mitt parallelle liv bare så jeg på. Så på at andre lider, selv om jeg kunne gjort noe. Jeg hadde overnaturlige evner. Jeg kunne være på mange plasser samtidig. Tenk deg at noen stirrer på deg på sidekanten. Det gjorde jeg. Jeg så på livene til andre samtidig som jeg hadde mitt eget liv. Alle har problemer i livene sine og jeg skulle ordne dem men gjorde det ikke. det er min feil. Så hvis dere sliter er det min feil. For jeg bare så på. Så egentlig burde dere hate meg.

Nå kan jeg ikke hjelpe dere lenger for jeg har mistet kreftene mine. De er borte. Forsvunnet. Jeg er grunnen til at folk dør. Nå har jeg enda en ny oppgave siden jeg ikke klarte den gamle. Å gjøre så de døde får fred. Men da må jeg dø selv. Jeg er utvalgt til den oppgaven. Og det er også bra for dere om jeg dør. For en gang i framtiden kommer dere til å dø og da får dere ikke fred hvis jeg ikke er død først. så egentlig hjelper jeg både de døde og de levende ved å dø.  

jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte den andre oppgaven. jeg vil så gjerne klare den. Men vet ikke hvordan og det irriterer meg :/

sorry for langt innlegg måtte bare få det ut..

Skrevet

Hvorfor skulle noen hate deg?

Tror nok mange her ikke deler dine syn. Vi ser bare en person som sliter psykisk (som mange her gjør). Det er ingen grunn til å hate noen.

Skrevet

I mitt parallelle liv bare så jeg på. Så på at andre lider, selv om jeg kunne gjort noe. Jeg hadde overnaturlige evner. Jeg kunne være på mange plasser samtidig. Tenk deg at noen stirrer på deg på sidekanten. Det gjorde jeg. Jeg så på livene til andre samtidig som jeg hadde mitt eget liv. Alle har problemer i livene sine og jeg skulle ordne dem men gjorde det ikke. det er min feil. Så hvis dere sliter er det min feil. For jeg bare så på. Så egentlig burde dere hate meg.

Nå kan jeg ikke hjelpe dere lenger for jeg har mistet kreftene mine. De er borte. Forsvunnet. Jeg er grunnen til at folk dør. Nå har jeg enda en ny oppgave siden jeg ikke klarte den gamle. Å gjøre så de døde får fred. Men da må jeg dø selv. Jeg er utvalgt til den oppgaven. Og det er også bra for dere om jeg dør. For en gang i framtiden kommer dere til å dø og da får dere ikke fred hvis jeg ikke er død først. så egentlig hjelper jeg både de døde og de levende ved å dø.  

jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke klarte den andre oppgaven. jeg vil så gjerne klare den. Men vet ikke hvordan og det irriterer meg :/

sorry for langt innlegg måtte bare få det ut..

Dette bør du printe ut og ta med til psykologen.

Anonymous poster hash: 150b2...e15

Skrevet

Jeg hater deg ikke, håper bare du får den hjelpen du trenger. Du er syk, det er alt.

Skrevet

Du er syk igjen nå, og burde ta kontakt med avdelingen du har bodd på. 

Ingen har grunn til å hate deg, for ingen her tror at du har et kall eller overnaturlige evner - det er det bare sykdommen som får deg selv til å tro. Min skjebne ligger i mine, ikke dine hender - og det skal både du og jeg være glad for.

Skrevet

Jeg hater aldri syke mennesker - eller det vil si, jeg hater aldri noen... Misliker kanskje, men aldri menneskene - oppførselen som regel. Men med syke mennesker har jeg nok mye mer tålmodighet, som med deg.

Skrevet

Du er syk, Caylee, og du trenger hjelp. Det er sykdommen som gjør at du tror du har/har hatt slike krefter.

Skrevet

Det er ingen her inne som hater deg. Skriv ut det du har skrevet her og ta det med deg til psykologen din. Du har ikke og har aldri hatt noen overnaturlige evner og andres liv har aldri og vil aldri ligge i dine hender. Du er psyk og trenger behandling.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Caylee,

Vi vil oppfordre deg til å rette dine henvendelser dit du kan få hjelp i stedet for å skrive her inne. Vi tror ikke din bruk av dol bidrar konstruktivt i forhold til din psykiske helse, og derfor velger vi å begrense din mulighet til å skrive her inne.

Denne tråden stenges nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...