Caylee Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Når jeg tenker over det så er jeg utrolig heldig. Jeg har blitt reddet flere ganger på grunn av at de ikke lot meg gå. Ok ble litt drama med politi osv men hadde ikke det skjedd hadde jeg mest sannsynlig vært død. Og jeg vil ikke være død. De på avdelingen sier til meg "Kom når du vil, Rommet ditt står klart". "Kom i kveld hvis du vil, når som helst når du trenger det". Jeg har altså mitt eget rom på psykriatisk avdeling selv om jeg ikke er innlagt der. Hvor luksus er ikke det? Haha. Jeg har hjelp å få når jeg trenger det. Mange får ikke hjelp.I tilegg får jeg hjelp av nav. Og de søker om bolig til meg. Når jeg leser over dette innlegget har jeg skjønt jeg har mye å være glad for.
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Du er vel både heldig og uheldig. Du er jo uheldig som får sykdom.
Caylee Skrevet 30. august 2013 Forfatter Skrevet 30. august 2013 Du er vel både heldig og uheldig. Du er jo uheldig som får sykdom. Det er sant. Men vil ikke si jeg har noe sykdom. er bare mer.. unormal.
Caylee Skrevet 30. august 2013 Forfatter Skrevet 30. august 2013 (endret) Nå skal jeg vist kanskje legge meg inn imorgen. Frivillig før første gang på hundre år. Men vet ikke om det er særlig smart når jeg har tanker om å kjøpe tabletter. Jeg spurte psykologen hvordan utgang jeg får og hun sa jeg får så lenge jeg vil.. her hjemme får jeg nesten ikke lov gå ut alene. Så her hjemme vil jeg si det er tryggere hm... Endret 30. august 2013 av Caylee
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Det er sant. Men vil ikke si jeg har noe sykdom. er bare mer.. unormal. Er man unormal nok er man syk!
TulleKoppen Skrevet 30. august 2013 Skrevet 30. august 2013 Nå skal jeg vist kanskje legge meg inn imorgen. Frivillig før første gang på hundre år. Men vet ikke om det er særlig smart når jeg har tanker om å kjøpe tabletter. Jeg spurte psykologen hvordan utgang jeg får og hun sa jeg får så lenge jeg vil.. her hjemme får jeg nesten ikke lov gå ut alene. Så her hjemme vil jeg si det er tryggere hm... Det høres bra ut!
Caylee Skrevet 30. august 2013 Forfatter Skrevet 30. august 2013 Er man unormal nok er man syk! Fortsatt bare unormal . Er man syk så betyr det at det man mener ikke er ekte. noe som ikke er sant, for det er ekte
Caylee Skrevet 30. august 2013 Forfatter Skrevet 30. august 2013 Det høres bra ut! Hm.. ja.. spørs hvordan man ser på det.
Caylee Skrevet 30. august 2013 Forfatter Skrevet 30. august 2013 jeg gir opp.. tråder blir slettet fordi dere ikke tåler sannheten. jeg er en syk morder. en psykopat. jeg er grunnen til alt ondt.
Anbefalte innlegg