Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare så på når folk hadde det vondt. Og ikke gjør jeg noe nå heller. Folk lider på grunn av meg. Hva skal jeg gjøre? Er jeg en psykopat?

Skrevet

Jeg bare så på når folk hadde det vondt. Og ikke gjør jeg noe nå heller. Folk lider på grunn av meg. Hva skal jeg gjøre? Er jeg en psykopat?

Skjerm deg Caylee, jeg tror ikke det er bra for deg å nøre opp under sykdommen din her.

Skrevet

Skjerm deg Caylee, jeg tror ikke det er bra for deg å nøre opp under sykdommen din her.

Det var bare et spørsmål..

Psykopater bryr seg ikke om andre, og jeg brydde meg ikke noe som helst om andre i mitt paralelle liv. Jeg var kald som is. Jeg ga faen i andres følelser.

Skrevet

Det var bare et spørsmål..

Psykopater bryr seg ikke om andre, og jeg brydde meg ikke noe som helst om andre i mitt paralelle liv. Jeg var kald som is. Jeg ga faen i andres følelser.

Jeg går ikke inn på en diskusjon med deg om dine tanker akkurat nå, jeg opplever du har det ganske grusomt og du fremstår som syk. Jeg håper du heller søker hjelp, og klarer ta i mot den hjelpen. Å skrive her tror jeg ikke er bra for deg når du har det slik.

Skrevet

Jeg går ikke inn på en diskusjon med deg om dine tanker akkurat nå, jeg opplever du har det ganske grusomt og du fremstår som syk. Jeg håper du heller søker hjelp, og klarer ta i mot den hjelpen. Å skrive her tror jeg ikke er bra for deg når du har det slik.

Kan du ikke bare svare på spørsmålet? Er jeg en psykopat?

Her er noen grunner til at jeg er det:

I mitt parelelle liv:

- jeg bare så på uten å hjelpe

-jeg brydde meg ikke om andre

-tenkte bare på meg selv

mitt liv nå:

-jeg vet folk lider og dør på grunn av meg alikevel gjør jeg ingenting

-jeg tenker på at jeg vil leve selv om det beste for alle er om jeg dør

Skrevet

Kan du ikke bare svare på spørsmålet? Er jeg en psykopat?

Her er noen grunner til at jeg er det:

I mitt parelelle liv:

- jeg bare så på uten å hjelpe

-jeg brydde meg ikke om andre

-tenkte bare på meg selv

mitt liv nå:

-jeg vet folk lider og dør på grunn av meg alikevel gjør jeg ingenting

-jeg tenker på at jeg vil leve selv om det beste for alle er om jeg dør

Nei, og jeg håper ingen svarer deg. Det du bør fokusere på nå er å skjerme deg. Det er ikke for å være slem, men fordi du fremstår som svært syk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvor mange tråder har du startet i dag?

Skrevet

Nei, og jeg håper ingen svarer deg. Det du bør fokusere på nå er å skjerme deg. Det er ikke for å være slem, men fordi du fremstår som svært syk.

syk fordi jeg mener jeg er psykopat? er det ikke positivt at folk inser det selv? Skal ta opp med avdelingen når jeg innlegges imorgen at de ikke burde ha meg der. ikke særlig smart ha psykopater rundt i gangene, spesielt ikke når psykopaten har angst for å skade andre.

Skrevet

Hvor mange tråder har du startet i dag?

Mange, men hadde bare vært to om dere ikke hadde stengt alle.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...