Gå til innhold

Jeg er så fortvilet, husker ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke den ene barndommen min. Jeg husker ikke hva som skjedde. Jeg vet ikke hvorfor jeg endte med å bli kald som is. Uten noen følelser eller empati for andre. Det irriterer meg. jeg vil vite hvorfor den ene meg ble slik hun ble. Men hvordan i huleste skal jeg finne ut av det?

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Caylee

23

• TulleKoppen

9

• stjernestøv

4

• frosken

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Tenk om historiene har feil... tenk om det var meg som gjorde alt det grusomme? Fy fader...

Skrevet

Dette er antagelig ditt minste problem akkurat nå. Konsentrer deg om å bli bedre, følge behandleren sine råd og å henge med på skolen.

Håper du får den hjelpa du trenger og bedre dager snart! :)

Skrevet

Jeg husker ikke den ene barndommen min. Jeg husker ikke hva som skjedde. Jeg vet ikke hvorfor jeg endte med å bli kald som is. Uten noen følelser eller empati for andre. Det irriterer meg. jeg vil vite hvorfor den ene meg ble slik hun ble. Men hvordan i huleste skal jeg finne ut av det?

Håper du får rett hjelp nå Caylee :)

Skrevet

Dette er antagelig ditt minste problem akkurat nå. Konsentrer deg om å bli bedre, følge behandleren sine råd og å henge med på skolen.

Håper du får den hjelpa du trenger og bedre dager snart! :)

Tusen takk..<3 Men  er et stort problem..

Tenk om jeg dyttet søsteren min ut i vannet så hun druknet? Tenk om jeg ikke bare så på, men var den personen som drepte nancy? Tenk om jeg bare har glemt alt sammen? Tenk om jeg at jeg har mobbet personer og gjort problemene deres verre så de senere har tatt selvmord? Jeg som egentlig skulle hjelpe..

Skrevet (endret)

Tenk om alt jeg er egentlig bare er et stort monster?

Jeg får ikke hjelp her. Jeg prøver å fortelle dem. Men alt de ansatte sier er "la oss snakke om noe annet". De vet jeg har rett sikkert derfor. jeg har sikkert bare fått stort hukommelsestap. og de vil ikke fortelle alt det grusomme jeg har gjott.

Endret av Caylee
Skrevet

alle livene mine er egentlig en løgn. ingenting vet jeg lenger. Alt er en stor løgn. alt jeg er, er bare en morder.

Skrevet

Tenk om alt jeg er egentlig bare er et stort monster?

Jeg får ikke hjelp her. Jeg prøver å fortelle dem. Men alt de ansatte sier er "la oss snakke om noe annet". De vet jeg har rett sikkert derfor. jeg har sikkert bare fått stort hukommelsestap. og de vil ikke fortelle alt det grusomme jeg har gjott.

De ansatte sier "la oss snakke om noe annet" fordi de vet at det er det som er god behandling for deg akkurat nå. Derfor bør du heller ikke starte tråder her på dol om de temaene de ansatte sier til deg at dere ikke skal snakke om nå.

Skrevet

Håper du får rett hjelp nå Caylee :)

Takk for at du bryr deg <3 Men jeg får ikke det. De skjønner ingenting. De vil ikke prate. De vil ikke inse sammheten, det grusomme monstre jeg er

Skrevet

De ansatte sier "la oss snakke om noe annet" fordi de vet at det er det som er god behandling for deg akkurat nå. Derfor bør du heller ikke starte tråder her på dol om de temaene de ansatte sier til deg at dere ikke skal snakke om nå.

jeg må vel få lov til å prate om livene mine. Er idiotisk at de mener jeg ikke skal prate om det. Dette minner meg om en skrekkfilm. Der personen tror den er noe, men egentlig er det noe helt annet, noe helt forferdelig.

Skrevet

jeg må vel få lov til å prate om livene mine. Er idiotisk at de mener jeg ikke skal prate om det. Dette minner meg om en skrekkfilm. Der personen tror den er noe, men egentlig er det noe helt annet, noe helt forferdelig.

Det finnes mye kunnskap om behandling som sier at det er liten vits i å diskutere folks vrangforestillinger. Vrangforestillingene kan fort sette seg enda bedre fast om man hele tiden diskuterer dem.

Du bør ikke bruke dol på en måte som forverrer din sykdom.

Skrevet

Tenk om jeg kunne bytte på å være liten og stor og så gikk jeg og visket til fremtidige mordere "drep dem"

Skrevet

Takk for at du bryr deg <3 Men jeg får ikke det. De skjønner ingenting. De vil ikke prate. De vil ikke inse sammheten, det grusomme monstre jeg er

Kanskje de mener du ikke har godt av å prate om det?

Men forstår frustrasjonen din. Jeg er sikker på at du ikke er noe monster.

Skrevet

Det finnes mye kunnskap om behandling som sier at det er liten vits i å diskutere folks vrangforestillinger. Vrangforestillingene kan fort sette seg enda bedre fast om man hele tiden diskuterer dem.

Du bør ikke bruke dol på en måte som forverrer din sykdom.

Alle kaller det for vrangforestillinger.. men hva hvis dere ikke tør noe annet? Dere vet hvilket grusomt monster jeg er. Dere bare later som jeg er syk , dere prøver å ødelegge hukommelsen min. prøver å ødelegge meg fullstendig. få meg til å tro det ikke er ekte.

Skrevet

Kanskje de mener du ikke har godt av å prate om det?

Men forstår frustrasjonen din. Jeg er sikker på at du ikke er noe monster.

Jeg trenger å prate om det ellers blir jeg gal. Tror jeg skal skrive opp alt på en lapp og be om samtale. om de ikke vil prate med nmeg om det så drar jeg hjem i dag.

Skrevet

Jeg trenger å prate om det ellers blir jeg gal. Tror jeg skal skrive opp alt på en lapp og be om samtale. om de ikke vil prate med nmeg om det så drar jeg hjem i dag.

Be om en samtale med dem og si at du er fortvilet.

Skrevet

Det får du si til dem, håper du får noen å prate med.

Skrevet

Jeg har pratet med han nå. Likte ikke måten han snakket til meg på og han sa vi måtte gjøre noe annet enn å prate om det. Så jeg drar hjem :)

Skrevet

Jeg har pratet med han nå. Likte ikke måten han snakket til meg på og han sa vi måtte gjøre noe annet enn å prate om det. Så jeg drar hjem :)

Ikke dra hjem da, gi det en sjanse der du er....noen dager til i alle fall.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Vi vil anbefale deg å forholde deg til personalet der du er innlagt. Uansett hva du måtte velge, så ønsker vi ikke at du skriver om det vi oppfatter som vrangforestillinger her på dol. Vi vurderer det som lite konstruktivt for deg å gjøre dette, og vi oppfordrer også andre brukere til å ikke gå inn i diskusjoner med deg om disse temaene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...