Gå til innhold

Skulle ønske jeg visste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er noen tema jeg ikke føler jeg vet "svaret" på... det er bare grubling og frem og tilbake konstant hele dagen, hver dag.

Veldig slitsomt.

Ser at det ikke hjelper noe å skrive om disse temaene her, så det skal jeg slutte med.

Disse temaene plager meg, og mange av de "midlertidige svarene" er ikke behagelige.

Føler rett og slett som jeg har gått meg bort... i en storby... hvor hvert gatehjørne er lik det andre. Når man går seg bort setter man seg jo ikke bare ned på en kafè, man prøver å finne veien hjem. Jeg i alle fall, jeg føler meg bare trygg hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er nok feil dette jeg skrev. Jeg er vel bare et troll. Hyggelig å tenke på.

Skrevet

Nei, det er nok feil dette jeg skrev. Jeg er vel bare et troll. Hyggelig å tenke på.

Et troll er du ikke :)

Men håper du har en behandler du kan ta opp disse tingene med, da kan du sikkert få gode råd.

Skrevet

Do you have the time, to listen to me whine, about nothing and everything all at once.

Sånn er jeg...

Skrevet

Do you have the time, to listen to me whine, about nothing and everything all at once.

Sånn er jeg...

Jeg har tid :)

Men de liker det ikke her på dol, sånn er det bare.....

Skrevet

Jeg har tid :)

Men de liker det ikke her på dol, sånn er det bare.....

Når jeg legger meg tenker jeg naboene ser meg gjennom veggen, med stråler, også snakker de om alt jeg har skrevet på dataen, for de har hacket den.

Førstenevnte er bare "flyktige" tanker da. Som jeg ikke bryr meg særlig om.

Men tror du ikke dette hadde vært verre uten medisin? Uten antipsykotika altså? Eller er det bare sånt man må forvente av en hjerne?

Skrevet

Når jeg legger meg tenker jeg naboene ser meg gjennom veggen, med stråler, også snakker de om alt jeg har skrevet på dataen, for de har hacket den.

Førstenevnte er bare "flyktige" tanker da. Som jeg ikke bryr meg særlig om.

Men tror du ikke dette hadde vært verre uten medisin? Uten antipsykotika altså? Eller er det bare sånt man må forvente av en hjerne?

Tror det hadde vært verre uten AP ja. Jeg kan også ha "flyktige" tanker nå, men uten AP blir det mye verre. Best å ta medisinen da, kanskje du burde øke og?

Skrevet

Tror det hadde vært verre uten AP ja. Jeg kan også ha "flyktige" tanker nå, men uten AP blir det mye verre. Best å ta medisinen da, kanskje du burde øke og?

Føler egentlig ikke at jeg trenger antipsykotika... leste på den tråden til NHD om de som tror Breivik er en robot sendt fra Israel... men jeg, derimot, har et særdeles fornuftig og rasjonellt bilde av virkeligheten. Jeg vet jo at ingen overvåker meg med stråler, det er bare tanker jeg har. De tankene jeg har med NAV og trygdesvindel, det er jo ikke noe jeg går rundt og snakker med folk om, jeg holder dem for meg selv, så det er jo ikke noe jeg tror på. Når jeg har sluttet på antipsykotika har jeg fått det ille, men det kan kanskje være fordi jeg er hektet på dem. Men jeg skal jo ikke slutte på medisinene uten at behandler sier jeg kan, for ja, jeg er nettopp rasjonell...

Jeg syns dette her er vanskelig å forholde seg til. Jeg er særdeles rasjonell, men trenger likevel antipsykotika? Merkelig...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...