Gå til innhold

Allergi mot hund


sb88

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har ei datter på 20 måneder som blant annet er allergisk mot hund. Alle besteforeldrene har hund, men hun reagerer desidert mest på mine foreldres hund. Hun får utslett og blemmer over hele kroppen, blir tett i nesen, nyser og klør i øynene.
Hun er bare 20 måneder, så legen min visste ikke om noen allergimedisiner som hun kunne få enda. Noen som vet om noen medisiner som kan brukes av så små barn?

Hvordan ville dere forholdt dere til dette? Vi vil jo gjerne besøke mine foreldre av og til, men er usikker på hvordan vi skal gjøre det siden hun er så allergisk som hun er. De synes det er veldig sårt, og ønsker så klart å ha henne på overnatting av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har ei datter på 20 måneder som blant annet er allergisk mot hund. Alle besteforeldrene har hund, men hun reagerer desidert mest på mine foreldres hund. Hun får utslett og blemmer over hele kroppen, blir tett i nesen, nyser og klør i øynene.

Hun er bare 20 måneder, så legen min visste ikke om noen allergimedisiner som hun kunne få enda. Noen som vet om noen medisiner som kan brukes av så små barn?

Hvordan ville dere forholdt dere til dette? Vi vil jo gjerne besøke mine foreldre av og til, men er usikker på hvordan vi skal gjøre det siden hun er så allergisk som hun er. De synes det er veldig sårt, og ønsker så klart å ha henne på overnatting av og til.

 

Jeg hadde ikke levert mitt barn til overnatting, et sted hun reagerte så kraftig. 

 

Hadde i det hele tatt vært forsiktig med å være steder det var dyr, når hun reagerer så kraftig. Er vel ikke bra å oppsøke dyr, når man har en slik allergi

Anonymous poster hash: d9d8d...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt med et barn som var så allergisk til et hjem med hund. Min sønn er allergisk mot hund og katt, og han tar zyrtec før vi besøker folk med dyr. Det samme gjør jeg. Han var ikke allergisk da han var så liten som din datter.

 

Det er litt trist å si det, men dersom besteforeldrene ønsker å ha besøk av henne, så må de nok kvitte seg med hunden :-( Min søster har hatt hund i mange år, og jeg tror ikke sønnen min noen gang har overnattet der.

 

Besteforeldrene kan jo fint velge å beholde hunden, og besøke der, eller ta med seg jenta på turer og være ute med henne - men så lenge som hun reagerer såpass kraftig, bør hun nok ikke være hjemme hos dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...