Gå til innhold

add og schizofreni


jkyrrec

Anbefalte innlegg

fikk beskjed om at jeg har udifferensiert schizofreni samt add diagnose. er usikker på hva dette vil si for meg? har noen her peil? fikk ikke det så godt forklart av legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk beskjed om at jeg har udifferensiert schizofreni samt add diagnose. er usikker på hva dette vil si for meg? har noen her peil? fikk ikke det så godt forklart av legen. 

 Udifferensiert form : Psykotiske symptomer er til stede, men kriteriene for paranoid, disorganisert eller kataton form er ikke oppfylt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hva er psykose liksom? noen mener psykose er at man går igjennom en utvikling. hva går schizofreni utpå liksom? hva er det for noe?

Du kan finne mye om psykose og schizofreni på nettet, bare søk på Google så popper det opp masse. Men rart de ikke har fortalt deg litt om diagnosen du har fått, der jeg fikk den sist forklarte de bra. Når jeg først fikk den visste jeg ikke at jeg hadde den en gang, men i ettertid har jeg lest mye selv på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skjønner. men er det ikke bare sånn at sansene er forhøyhet så det tar litt tid for hjernen og bli vant til mer bruk av nervebaner på samme tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

 

Hvilket skulle bevises. TS kommer der med en ordsalat som peker sterkt i retning av en forstyrret virkelighetsoppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket skulle bevises. TS kommer der med en ordsalat som peker sterkt i retning av en forstyrret virkelighetsoppfatning.

Å? Det oppfattet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? hvorfor spør du meg om det? prøver og ha en åpen meningsutvekslende diskusjon om psykioser? men hva mener dere? og hva betyr ts?

TS betyr trådstarter. Vet ikke hvor du befinner deg jeg med tanke på sykdom, var derfor jeg spurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for info. er nok tålig oppegående brukt zyprexa en periode. men er det noen her som har en formening om hva psykose egentlig er?

Psykose er vel når du mister mer og mer kontakt med den "virkelige" verden, og du lever mer i en an verden....fantasiverden kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...