Gå til innhold

Paracet eller pinex?


Sillicious

Anbefalte innlegg

Jeg har influensa med de vanlige symptomene litt feber, slapp, vond hals, stive ledd osv. Men samtidig er jeg så uggen og kvalm ..

Skal jeg ta ibux og paracet eller ibux og pinex? Er det noe forskjell, noe som er bedre enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-På Dol av og til

Jeg har influensa med de vanlige symptomene litt feber, slapp, vond hals, stive ledd osv. Men samtidig er jeg så uggen og kvalm ..

Skal jeg ta ibux og paracet eller ibux og pinex? Er det noe forskjell, noe som er bedre enn andre?

Har influnsaen kommet allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har influensa med de vanlige symptomene litt feber, slapp, vond hals, stive ledd osv. Men samtidig er jeg så uggen og kvalm ..

Skal jeg ta ibux og paracet eller ibux og pinex? Er det noe forskjell, noe som er bedre enn andre?

Jeg pleier å ta begge deler, altså ibux og paracet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensaen har kommet i Trøndelag ja :-(

Takker for svar, tenkte kanskje det var noe forskjell, men det har vel ikke noe å si hva jeg tar da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...