Gå til innhold

Barbering?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    10

  • AnonymBruker

    9

  • Togli

    8

  • nick

    7

Mest aktive i denne tråden

Barberer ikke leggene like ofte på denne tida som på sommeren - men jeg barberer de jo. Jeg trener jo med bukse som rekker ned til knea, så leggene er bare. Og de trenger visst en tur under høvelen nå...

 

Armene barberer jeg aldri.

 

Men under armene barberer jeg nokså ofte, hele året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir du søren i å barbere deg på legger og under armene på denne tiden?

 

Det gjør jeg, ingen som ser det uansett ;)

Jeg er singel og barberer verken legger, armhuler eller nedentil om høsten/vinteren når jeg bare skal være alene (Er det noen som virkelig bare gjør dette helt for seg selv om ingen skal se dem??). Det samme gjelder egentlig om våren/sommeren, men da går jeg som regen ubabert kortere tid mellom hver gang, siden det er mer sannsynlig at klær skal av og hud vises i offentligheten.

 

Skal jeg på date hvor det kanskje kan oppstå en 'naken situasjon eller jeg skal møte en elsker, så barberer jeg meg overalt... for ham. Hadde nok ikke turt noe annet. Egentlig litt trist at det er sånn. 

Anonymous poster hash: b9150...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å svare på denne :P

 

Ja, jeg shaver meg selv om det ikke er bikinisesong. Handler om personlig velvære for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å svare på denne :P

 

Ja, jeg shaver meg selv om det ikke er bikinisesong. Handler om personlig velvære for min del :)

Det mener jeg også, men hva gjør man når man er sammen med en som elsker hår? :o .

Anonymous poster hash: 0eda4...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det mener jeg også, men hva gjør man når man er sammen med en som elsker hår? :o .

Anonymous poster hash: 0eda4...6dc

 

En sånn mann har jeg ikke prøvd, så jeg aner ikke :P Kanskje man da lærer seg å like hår og lar det meste gro? Iallefall så lenge man er nyforelska - Hva gjør man ikke for å glede sin kjære da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sånn mann har jeg ikke prøvd, så jeg aner ikke :P Kanskje man da lærer seg å like hår og lar det meste gro? Iallefall så lenge man er nyforelska - Hva gjør man ikke for å glede sin kjære da :P

Ja, skal det bli noe på meg så må det vokse og gro B) . Kjekt til vinteren, slipper jo å fryse akkurat der i hvert fall :P .

Anonymous poster hash: 0eda4...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, skal det bli noe på meg så må det vokse og gro B) . Kjekt til vinteren, slipper jo å fryse akkurat der i hvert fall :P .

Anonymous poster hash: 0eda4...6dc

 

Får leke back to hippietiden på 60-tallet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å svare på denne :P

 

Ja, jeg shaver meg selv om det ikke er bikinisesong. Handler om personlig velvære for min del :)

Altså, la si du skulle være helt alene i 3 uker og ingen kom til å se/kjenne deg naken. Barberer du leggene/bikinilinjen likevel??

Anonymous poster hash: b9150...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Altså, la si du skulle være helt alene i 3 uker og ingen kom til å se/kjenne deg naken. Barberer du leggene/bikinilinjen likevel??

Anonymous poster hash: b9150...e8a

 

Ja, det gjør jeg faktisk ;) Jeg er av typen som bruker egenpleie som avslapning i en hektisk hverdag. Det er viktig for meg å føle meg vel, og jeg føler meg ikke vel dersom jeg ikke dusjer hver morgen, shaver meg (det tar maks et min i dusjen når man gjør det hver dag), bruker ansiktsmaske jevnlig osv. Jeg tror jeg ville vært "avhengig" av dette om jeg så bodde på en øde øy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg faktisk ;) Jeg er av typen som bruker egenpleie som avslapning i en hektisk hverdag. Det er viktig for meg å føle meg vel, og jeg føler meg ikke vel dersom jeg ikke dusjer hver morgen, shaver meg (det tar maks et min i dusjen når man gjør det hver dag), bruker ansiktsmaske jevnlig osv. Jeg tror jeg ville vært "avhengig" av dette om jeg så bodde på en øde øy :)

Da ville du hatt med deg barbersaker til Robinson ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at hun var naturlig? Håret under armene var barbert, dusken frisert og puppene silikonert.

 

Ser ikke mye silikon i de puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gjør jeg faktisk ;) Jeg er av typen som bruker egenpleie som avslapning i en hektisk hverdag. Det er viktig for meg å føle meg vel, og jeg føler meg ikke vel dersom jeg ikke dusjer hver morgen, shaver meg (det tar maks et min i dusjen når man gjør det hver dag), bruker ansiktsmaske jevnlig osv. Jeg tror jeg ville vært "avhengig" av dette om jeg så bodde på en øde øy :)

 

:wub:   :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Gir du søren i å barbere deg på legger og under armene på denne tiden?

Det gjør jeg, ingen som ser det uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det gjør jeg hele året. Har samme forholdet til dette som togli. Selv om ingen ser meg, så er eget velvære viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg hele året. Har samme forholdet til dette som togli. Selv om ingen ser meg, så er eget velvære viktig for meg.

Greit å høre at jeg ikke er helt sprø :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...