Gå til innhold

Barbering?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    10

  • AnonymBruker

    9

  • Togli

    8

  • nick

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg tror du har fått deg en veldig heldig type!

 

Det er ikke så mange av deg, Togli, og ikke glem det!

 

:wub:  :wub:   

Tusen takk  :D   (håper det ikke bare var pga min personlige hygiene da, men for mine indre kvaliteter ;) )  Jeg synes forøvrig jeg er superheldig som har fått ham, for han er verdens beste fyr (vet jeg sikkert er ganske nyforelska og "blind" foreløpig, men det føles veldig bra! ). Avstanden mellom oss er litt stor, så det blir spennende å se om vi takler den utfordringen på sikt, men vi begge ønsker å gjøre det beste ut av det.  Det morsomme er jo at jeg sto imot så lenge fordi han ikke var den typen jeg trodde jeg skulle falle for!  Han er ikke akademiker, dessuten er han et par cm lavere enn meg  :P  Jeg måtte teste hvor smart han var før jeg våget å tro at han kunne være den rette, og da han diskuterte politikk på høyt plan skjønte jeg at dette var mannen for meg! Øynene og smilet hans..... mmmm.... need I say more?  :wub:  Jeg tror forøvrig Sheila er heldig med deg også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...