Madelenemie Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2013 Det høres fantastisk ut! Jeg har så lyst til å ri. Hei! Håper du får ridd snart, kanskje meldt deg på en ridetur? Jeg skal nå melde meg på en ridetur på fjellet til neste sommer, tenker ta med familien :-) Jeg elsker fjellet og syns de beste opplevelser gjøres her i den norske naturen. Men neste gang, og det blir ikke lenge til, m,å bare finne ledsager vil jeg til Island, da skal jeg gjøre 4 ting. 1) Tracking med ville bad 2) Ridetur rundt vulkan 3)Hvalsafari 4)og dykking i verdens beste vann :-) Jeg har nå gjort mye, sett fantastiske vulkaner, gullfoss, ridd, badet i blå lagune, vært på omvisning i konserthuset, og mye mer:-) Jeg er et heldig menneske, nå drømmer jeg om å bo der, der hvor ordene ikke flyter unødvendig og tåpelig ut av munner,. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.