meteora Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Har nylig byttet behandler, men er på samme DPS og lurer derfor på om det virkelig er nødvendig å gå gjennom flere skjemaer for å utrede/stille diagnose. Det skal sies at jeg har vært der i flere år, så det er tidligere blitt gjort noe tilsvarende, men saken er den at jeg fortsatt har flere utfordringer som fører til at jeg ikke klarer å fungere som jeg ønsker. Jeg mener selv at det jeg trenger er nye/bedre måter å mestre mine utfordringer på, heller enn å grave i mulige «nye» diagnoser. Jeg vet jo hva jeg sliter med og føler de kaster bort tid med alle disse skjemaene, det jeg virkelig trenger akkurat nå er noen å prate med for jeg har det ikke så bra og har ingen andre å snakke med. Jeg synes det er veldig vanskelig å si noe om hvordan jeg virkelig har det, men vet snart ikke hva annet jeg kan gjøre for å få det litt bedre. Er inne i en ekstra utfordrende periode, sliter med å stole på og snakke med fremmede, så tiden for "behandlerbyttet" kunne ikke vært dårligere… 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. oktober 2013 Skrevet 9. oktober 2013 Dersom behandling ikke gir ønsket effekt, er rediagnostisering noe av det mest fornuftige en kan gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.