Gå til innhold

Sliten og lei.....


Gjest Bea

Anbefalte innlegg

Er inne i en tøff periode akkurat nå jeg... derfor skriver jeg ikke så mye her.... Er dødssliten...

Vil ha bort tankene som kommer hele tiden...

Tegnet noe som jeg husket, og det så enda verre ut på papiret....

Hva har jeg gjort?????

Jeg er så ekkel...... alt er så ekkelt.... Jeg vil spy av alt... orker ikke dette tankesurret mer....

Vil slippe unna.....

Den eneste tiden på døgnet som er bra, er til å bynne med når jeg sovner, helt til jeg våkner med mareritt som er drømmer og samtidig virkelighet......

Orker ikke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rosalina

Kjære Bea!

Skjønner du ikke har det godt om dagen, det høres ut som du har mye skyldfølelse i deg. Det at du føler deg ekkel og spør deg selv om hva du har gjordt tyder på det. Men det er ikke du som er ekkel, og det er ikke du som ~har gjordt noe~. Men jeg skjønner veldig godt følelsene og tankene. Jeg har det akkurat likedan selv. Men jeg greier ikke å skjønne det allikevell - eller dvs jeg som en voksen person skjønner at jeg ikke gjorde noe galt, men den lille jenta inni meg tror ikke på meg. For hun er overbevist om at hun var med på det, og at det til og med var hun som innledet til det og at det var hun som burda stoppet det, for han var jo full og visste ikke hva han gjorde.....Er det slik du også har det? Fornuften sier oss at vi er uskyldige, men noe inni oss tror vi er skyldige??

Jeg har ikke hatt skyldfølelsen ~oppe i meg~, tydelig før, som nå. Den har vært der, men jeg har ikke greid å identifisert den, eller hva jeg skal si. Psykologen sa at det kan høres ut som det er nettopp derfor jeg har fortrengt altsammen.

Kjenner du deg igjen i det jeg skriver, og har lyst å sende meg en mail, så hadde jeg blitt kjempeglad for det!

[email protected]

Klemmer til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bea!

Er det ikke noe hyggelig du kan gjøre for å slippe å tenke så masse? Hva med å lese en hyggelig bok? Kjøpe et ukeblad med masse gode ideer til julegaver og kakebaking? Gå på kino? Slike aktiviteter får i hvert fall meg til å koble litt av fra tankekaoset.

Det går opp og ned for alle, noen dager er MYE verre enn andre. Håper du har det litt bedre i dag?

Varm oppmuntringsklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...