Gå til innhold

gruer meg..


beib

Anbefalte innlegg

i morgen skjer det ,da ska jeg gi fra meg foreldreretten...jeg sku egentlig ha han i dag ,men jeg har rett og slett ikke krefter,han ville så gjerne være med med,det gjør så vondt når han sier at han vil være hos meg og jeg må si nei pga jeg har nok med meg selv nå,jeg har ikke skadet meg i helgen,har hatt lyst,men greid og la være...har det veldig vondt nå...greier ikke grine,vil bare sove og slutte og tenke....

klem fra beib

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synest du er skikkelig TØFF!!!

Det du gjør, viser jo at du gjør det for at ungen din skal ha det bra.

Bruk tiden på å finne ut av ting, du har hatt og har det vanskelig.

Men du har også vært veldig flink.

Jeg er stolt av deg, og det VET jeg Grete og mange andre er og!!!

Stå på.Dette skal du greie!!

LYKKE TIL!!!!

Styrkeklemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Beib!

Hvordan går det med deg? Gikk det bra i helgen? Har tenkt mye på deg, og krysser fingrene for at du skal få det bedre nå som ting faller litt på plass for deg!

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære Beib!

Jeg har tenkt sånn på deg...Håper du klarer deg gjennom denne vanskelige tiden og at alt går bedre etterhvert. Håper du får bearbeidet alt og at du får det bedre, hold deg unna de som gjør ting vanskelig for deg. Det må være fælt å måtte gi fra seg foreldreretten, håper det ordner seg for dere begge etterhvert. Sender klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...