Gå til innhold

tør jeg???


Gjest trampe

Anbefalte innlegg

har tenkt litt på å fortelle dere hva som hendte da jeg var 5 år, sånn ca...

en venn av familien, som jeg kalte bestefar, kom på besøk. han skulle handle, noe jeg pleide å være med på, også denne gangen..

han tok meg med til kommunehuset, sa han skulle på do. han dro meg inn på herredoen, låste døra og tok så ut penisen. da han ville jeg skulle komme bort til han, med den ute, fikk jeg panikk, klatret opp på vasken, åpnet vinduet og ville ut, det var 1 1/2-2 etg ned..

jeg greide det ikke..

istedenfor måtte jeg ronke han til det gikk for`n. jeg skjønte ikke hva som hadde skjedd, bare at det gjorde vondt inne i meg før, mens det stod på og etterpå....

jeg kom heim med en gave han hadde kjøpt til meg, og med beskjed om at dette var vår lille hemmelighet...

er ikke så høy i hatten akkurat nå, føler jeg ikke har noe å si...

takker for at du brukte din tid på å lese det....

*klemmer* de som vil ha...

trampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eit heilt klart overgrep mot ei lita jente på fem år..

eg håper du veit at du overhodet ikkje har noko ansvar for det som skjedde..

Modig er du:)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen...

Ville bare gi deg en goooood koz og sender noen gode Filo-vibber i natten.

Du er ei god trampe du vennen :-)

*TheGreatBigHug* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye jeg kan si - synes du er tøff, jeg! Håper det kan hjelpe deg å å bli kvitt "børa" ved å gjøre det du akkurat har gjort!

*En ekte, original uplo-klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trampe!

Jeg vil bare si til deg at jeg synes det er bra du greier å sette ord på det som skjedde, det er en begynnelse, som kan være tøff, men det er en begynnelse..

Håper du greier skrive mer om følelsene og tankene rundt det..

Klem fra bea hvis du vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er modig du, vennen. Å skrive her på forumet har hjulpet meg veldig mye, og jeg håper det kan hjelpe deg et stykke på vei også. Og vit at du betyr mye for noen rundt deg (meg blant andre), du er verdifull!

*klem* fra girlunknown (du vet hvem jeg er...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på dere!!!

takker sååååå mye for gode klemmer og ord!!! hadde det fryktelig vondt etter jeg la inn det forrige innlegget, skalv ukontrollert og hakka tenner...

men dere her inne får meg til å forstå at jeg egentlig har lov til å ha det litt vondt.. deilig å ha dere her!!!!

tuuuuuusen takk, alle sammen!!!!

*knuseklemmer* fra

trampejenta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest starnight

oi, d var tøfft av deg å fortelle det! gjorde han det med deg flere ganger, at du måtte runke han?nD er absolutt ett overgrep overfor dine grenser! *klemmer om du vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, d var tøfft av deg å fortelle det! gjorde han det med deg flere ganger, at du måtte runke han?nD er absolutt ett overgrep overfor dine grenser! *klemmer om du vil ha*

heisann, takk for svar...

nei, jeg holdt meg veeeeldig langt unna de gangene han var hos oss i ettertid, var nok redd for`n tenker jeg... (husker lite fra barndommen min) så han fikk ikke anledning til å gjenta den greia der med meg iallefall...

*klemmer tilbake*

trampe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trampe!

Jeg sier som alle de andre her inne - du har vært både modig og flink som orket å skrive dette! Håper at det bidrar til at du tør å skrive mer, og ikke synes det er skummelt lenger. Ved å snakke om det, blir det lettere for hver gang. Det vet jeg av erfaring!

Godklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest starnight

heisann, takk for svar...

nei, jeg holdt meg veeeeldig langt unna de gangene han var hos oss i ettertid, var nok redd for`n tenker jeg... (husker lite fra barndommen min) så han fikk ikke anledning til å gjenta den greia der med meg iallefall...

*klemmer tilbake*

trampe

Det er bra, menuansett så er det nok en ekkel opplevelse! jeg har og opplevd en gammel mann som gikk over grensene... mer som ett overgrep, ikke voldtekt! Om du vil, kan du maile meg på: [email protected]

*stoor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...